část-6

69 1 1
                                    

Marcus:
Ta holka mě pěkně naštvala nikdo nebude urážet moji 👑princeznu👑
Ale tebe já nechci .Skoro jsem zařval na tu holku ..Ta se rozbrečela a s křikem utekla .My jsme ještě chvíli byly na pouti a pak jsme šli domů ..Rebeca s Hedli šli k sobě s my s Tinusem taky ..

Hedli:
Hele Reb můžu u tebe dneska spát ..Ona se na mě otočila přikývla a pak se zasmála a řekla ..Co jsi mi to dala za přezdívku .Chvíli jsme se tam tomu smáli jako šílený ,když jsme se aspoň trochu uklidnily zeptala se mě Reb. A jak to máš teď ty a Tynus ?No víš teď to mezi námi docela skřípe on je na mě naštvaný ,že se bavím Coolem ..Asi žárlí prohodila jsem na ni povzbudivý pohled ..Když jsme procházeli parkem tak mi zavolala máma ,že mi umřela babička a ,že musím hned domů ..Tak to přespání dneska padá řekla jsem a utíkala domu.

Rebeca:
Šla jsem si sama parkem a už byla celkem tma .Pak jsem uviděla někoho jak sedí na cihlové zídce a pije asi nějaký alkohol ..Krok jsem zrychlila ,aby se nic nestalo .Když jsem okolo něj prošla vypadalo to ,že je to už v pohodě .Najednou mě ,ale někdo chytl silou za zápěstí až jsem sikla a prudkým škubnutím si mě otočila a namáčkl na zeď ..Ani jsem ho neviděla ,protože jsem hned začala brečet a tak mi zlzy zamlžili oči. (chápeme se 😂) Jen jsem cítila jak se mi přisál na krk a začal mě svlékat po nějaké době jsem nahmatala kámen a bouchla ho do spánku .Pak bylo lehké ho kopnout už do poměrně tvrdého rozkroku a zacala jsem utíkat .Bylo mi jedno ,že utíkám přes celý park polonahá ani jsem neběžela domu ..Prostě jsem běžela kam mě nohy nesly ..Zabušil jsem na Marcusovi dveře a čekala až otevře .

Marcus:
Šel jsem otevřít dveře ,ale za nimi jsem určitě nečekal svou 👑 princeznu 👑 ještě ke všemu polonahou a ubrečenou .Okamžitě mi padla do náručí a já nohou zavřel dveře ..V náručí jsem jí pak odnesl do svého pokoje ..Brečela a hodně když mi všechno řekla musel jsem si ji na sebe přitisknout chudáček můj ..Neboj už že nikdy neopustím budu tě chránit jsem tu pro tebe.Řekl jsem a tričko měl promáčené slzamy ..Uložil jsem ji do postele a lehl se vedle ní .Svoje ruce jsem si obmotal okolo jejího pasu a ona po chvíli usnula ..Já jsem ,ale nemohl stále jsem musel přemýšlet nad tím kdo by to mohl udělat ..

Tak další kapitola je na světě ..🏅🏅
Snad se vám to líbí ..🌈🌈
Určitě teď budu kapitoly vydávat❤️ častěji úplně jsem se do toho příběhu🔥 zažrala 👌👑

Marcus a Martinus (Trust me)Kde žijí příběhy. Začni objevovat