"Merhaba ben Mete" zar zor "bende Asel" diyebildim. hala çocuğa boş boş bakıyordum elime koliyi tutuşturmasıyla kendime geldim "yardıma ihtiyacınız olursa haber verin hemen yan evinizde kalıyorum" deyip gülümsedi. ne yani yan komşum musun inanamıyorum. Bu kadar mutlu olmam gerçekten çok garipti. Ne oluyordu bana saçmalama Asel sadece yan komşun hem unuttun mu erkeklerden hayır gelmez diye söylendim içimden.
"hey orda mısın" demesiyle yüzümü ona çevirdim Allahım çok yakışıklı masmavi gözleri hafif dalgalı ve sarı saçlarıyla çok çekiciydi içim eriyordu resmen ona baktıkça.
"Burdayım gördüğün gibi" deyip güldüm. birden kahkaha atmaya başladı.
"komik kızmışsın" deyip makas aldı ve gitti sitenin ortasında elimde bir koliyle kalakaldım. Eliz birden koluma asıldı "hadisene kızım daha çok eşya var sen yarım saattir bir koliyi getiremedin kendi kendine gelmez ya bunlar" güldüm "tamam be amma da meraklısın buraya taşınmaya"
+tabi sen daha yan evdekileri görmedin görsen böyle demezdin.
-ne varmış yan evde?
+gelde gör ama görünce ağzını kapamayı unutma tamam mı?
-ne saçmalıyorsun se... dedim ve kaldım çünkü bizim eve gelmiştik ve yan evdekiler dışarda bizi seyrediyorlardı kaç erkek olduklarını sayamadım ama hepsi birbirinden yakışıklıydı. Eliz birden ağzımı kapadı açık olduğunun bile farkında değildim.
+Ben sana ne dedim he ??
-ne dedin hatırlamıyorum...
+ağzını kapalı tut demedim mi
-farkında değildim ki
+tabi dibin düştü kendinden geçtin deyip güldü.
Bende gülerek karşılık verdim ve eve girdik ev harikaydı anlatmakla bitmezdi bayada büyüktü. Elize baktım o da bana bakıyordu durduk güldük ve aynı anda " Tuana ve badeyi da çağıralım" diye bağırdık.
Tuana ve bade eski okulumuzdan arkadaşlarımızdı. Eliz kadar olmasada onlarıda çok seviyordum. tuana ve bade dışında çok iyi anlaştığımız 4 kişi daha vardı yankı,kamer,bora ve çağlar...
kamerle bade sevgiliydiler. bu demek oluyor ki badenburaya taşınırsa kamerde hep burada olucaktı.kamerin burda olması diğerlerinin de burda olması demekti. Bu düşünceyle birlikte sırıtmaya başladım. Eliz çığlık atarak yanıma gelene kadar da sırıtmaya devam ettim
+kızım arka bahçemizde havuz var ve hemen yanındaki havuzda şuan kimler yüzüyor bil bakalım
-kimler diye sordum şaşkın şaşkın
+bu kadar da saf olunmaz Asel..
-uf tamam anladım ya ne var bunda bu kadar çığlık atılcak anlamadım .
+bir bak anlıycaksın dedi ve beni arka bahçeye sürükledi.
Allahım bu sefer gerçekten sana geliyorum zaten yeterince çekicilerdi birde o karın kasları tövbest...derken birden yüzüme su geldi "sizde gelsenize kızlar" diye bağırdı tanımadığım bir çocuk "önce bir özür dileseydin keşke mahvoldum ya" diye cırladım. o sırada görüş alanıma mete girdi o farklıydı onu gördüğümde daha değişik bir şey hissediyordum anlam veremiyorum sevgi mi ben kimseyi sevmem sevemem ki... Bana garip garip bakmaya başladı utandım ve kafamı başka bir yöne çevirdim. Eliz "Yok kalsın başka zaman" diyerek onları geçiştirdi. kafamı tekrardan o yöne çevirdiğimde Mete'nin hala bana baktığını gördüm. kaşlarımı çattım o da güldü. cins misin oğlum sen demek geldi bir an içimden ama içimdeki sesi susturdum. Bana gel işareti yaptı. şaşırdım kaldım ağzım birden o şeklinde açıldı. yavaş yavaş yanına yürüdüm. Yanına vardığımda "noldu neden çağırdın?"diye sordum elimden tuttu ve beni evin içine soktu "Sana bir şey sorucam" dedi. tam ağzını açtı söyliycekti ki bir gürültü koptu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yan Komşum
Teen FictionBir sabah kapıma gelen bir kutuyla hayatımın değişeceğini nereden bilebilirdim? 6 sene önce ailemin evinden kaçtım ve kendime yeni bir hayat kurdum. yeni insanlarla tanıştım çok yakın arkadaşlar edindim. Arkadaşım Bora'nın kafesinde Elizle birlikte...