Collie
Škola..Nee..nechci tam.Proč škola existuje? Jediná pozitivní věc na škole je ta,že tam budu celý den s Macem a na něho se těším vždycky.
Když jsem teda konečně vstala z postele,šla jsem ke skříni,kde jsem si vzala černé roztrhané džíny a bílé tričko.Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a nanesla na sebe trochu korektoru.Nemaluju se nějak moc.
Sešla jsem dolů ze schodů a namířila si to do kuchyně,kde jsem si dala jablko,ráno nesnídám.
V tom mi pípnul mobil,že Mac čeká před domem,abychom spolu šli do školy.Domluvili jsme se včera.
Když jsem vyšla z domu,viděla jsem Maca jak stojí opřený o plot.Měl na sobě bílé roztrhané kalhoty a modrou mikinu.,,Ahoj lásko" řekl Mac a políbil mě.Já polibek prodloužila,obmotala si ruce kolem jeho pasu a užívala si jeho rty,které jsou tak měkké a dokonalé.
Když jsme se odtáhli,teprve pak jsem mu řekla svoje ahoj a vyrazili do školy.Cesta nám uběhla rychle,Mac vyprávěl vtipnou historku z tréninku.
,,Musíš zase se přijít podívat a nebo rovnou si zahrát ty moje fotbalistko"usmál se Mac.
,,Víš,že už jsem dlouho nehrála,třeba to ani už nezvládnu." pravdou bylo,že jsem se radši chodila koukat na Maca jak hraje,než abych s ním hrála.Nemůžu pak na něj koukat,když hraju.No co?Vy by jste se nekoukali?
,,Lásko,co ty by si nezvládla"Dal mi jemný polibek do vlasů.
,,Nedokázala bych tě nemilovat"Otočila jsem se na něj a políbila ho.Když jsme vešli do školy,všechny pohledy směřovaly na naše propletené ruce.Já se nedivím.Holka co je trošku bad girl a nejlíp hodnocený fotbalista na škole.Jde to k sobě? Myslím,že u nás jo.Vždyť my se bavili už předtím,proč by to teď mělo vadit.
,,Co teď máme?" Zeptala jsem se,protože já si furt nepamatuju rozvrh.Měla bych s tím něco dělat.
,,Lásko,zase?vážně zapomínáš na paní učitelku Cooper,kterou tak strašně miluješ?"Uchechtl se Mac.
,,Ooh bože moje láska už se k ní řítím"Protočila jsem očima,vzala si učebnice na matematiku a šla do třídy.Mac se jen smál.,,Tak Collie,pojď k tabuli"řekla učitelka a já ztuhla.Vždyť to neumím.Podívala jsem se na Maca který ukazoval "užij si to".Propalovala jsem ho pohledem.
,,Ehm no,nwm jak se to počítá" koukla jsem se na učitelku,která mě teď chtěla zabít.
,,No přes ten vzoreček ne?"trošku zvýšila hlas.
,,Ehm a ten je?"třída se začala smát a já taky.
,,Chceš mi říct,že neznáš vzoreček?"
,,No bingo,trefila jste to"Zamračila jsem se.
,,Žákovskou a sednout"tak jsem si šla zase sednout no.Když jsem se cestou do lavice koukla na Maca,ležel na lavici a měl výbuch smíchu.Jen jsem se usmála taky a sedla si.Konec školy joo..Poslední hodiny jsme pak s Macem vydrželi.
Když jsem přišla domů,nikdo tam nebyl.Rodiče jsou v práci.Oh a nechali mi tu oběd.Vážně zase přemýšlím o jídle?No co.
Zazvonil mi mobil.Macík🌹❤-Zlato,přijď na ten trénink💟
Já-Macii,mně se tam nechce😥
Macík🌹❤-Nezájem,přijď tam😙
Ok..tak teď musím no..Nemám na výběr.Vzala jsem na sebe dres a kopačky a pomalu šla na hřiště.
Už z dálky jsem viděla Maca,Tinuse a...nee...Lenu..Tak tu jsem tady potřebovala..
Mac mě spatřil a začal na mě mávat.Doběhla jsem k nim a kluky objala.Lena koukala dost naštvaně,když jsem obejmula i Tinuse.Sama pro sebe jsem se usmála.
Seděla jsem zatím na lavičce a koukala,jak kluci hrajou.Najednou si ke mně přisedla Lena a začala na mě mluvit.Vůbec jsem ji neposlouchala,až na poslední větu.
,,Marcus mě dneska políbil"Usmála se a ukázala mi fotku,kde byli spolu a jo..Marcus měl svoje ruce obmotané kolem jejího pasu a líbal ji.
,,Nevěřím ti,to nemůže být pravda"Měla jsem slzy na krajíčku.
,,Snad vidíš tu fotku"Trošku naštvaně řekla..Na to už jsem nic neřekla ,podívala jsem se na Maca a pak jsem utíkala z hřiště pryč..DALŠÍ KAPITOLA🌹
ČTEŠ
𝑵𝒆 𝒓𝒂𝒛𝒖𝒎𝒆𝒕𝒆(𝐴 𝑐𝑜𝑟𝑟𝑒𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑖𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑚𝑎𝑑𝑒
FanfictionBolje je imeti zlomljeno srce kot trpeti strah in izdajstvo Czech