1. Ludzkie życie jest kruche, więc żyj każdego dnia z całych sił i kochaj bliskich najmocniej jak potrafisz!!!
2. w każdym detalu, akordzie i dźwięku życie bez ciebie nie miało by sensu!!!
3. Przecież nie powiem ci, że jesteś dla mnie wszystkim... Pomyśl!!!
4. Trzeba podnieść głowę i powiedzieć " O nie Ku*wa, nie tym razem" !!!
5. I nie ważne to że będzie kac nad ranem, dopóki jesteś młoda to imprezuj, pij, baw się dobrze!!!
6. Nienawidzę milczenia, nie odzywania się do siebie, nie pisania... to jest gorsze niż zakończenie znajomości!!!
7. Gdy tancerz tańczy, ziemia pod nim święta!!!
8. Taniec trzeba mieć w głowie i w sercu, ciało się wyćwiczy!!!
9. Taniec to nie tylko układ figur, żeby się go nauczyć trzeba go pokochać!!!
10. Prawdziwy taniec jest objawieniem energii świata, poprzez medium ludzkiego ciała!!!
11. taniec zwiększa poczucie szczęścia, a częsty taniec zwiększa poczucie wartości samego siebie!!!
12. Cała sztuka polega na tym, aby będąc sobą, być kimś wyjątkowym!!!
13. Bo w życiu nie chodzi o to aby przeczekać burzę, tylko o to aby nauczyć się tańczyć w deszczu!!!
14. W tańcu możesz pozwolić sobie na luksus bycia sobą!!!
15. Taniec to sztuka wyrażania duszy przez serce!!!
16. - Co to jest taniec? - Sposób na okazanie uczuć, sposób na wypełnienie pustki, sposób na zapominanie problemów, po prostu taniec pomaga nam być szczęśliwym w życiu!!!
17. Jedna rzecz która może zaćmić twoje problemy to taniec!!!
18. Sukces bogiem, Taniec nałogiem, festiwale zabawą, zespół taneczny podstawą!!!
19. Gdy tańczysz zapominasz o całym świecie, a duszą zaczyna kierować serce!!!
20. Prawdziwy taniec jest ważny kiedy go czujemy, a nie kiedy się go uczymy!!!
YOU ARE READING
cytaty i opisy #1
Teen Fictionprzygotuję parę serii z cytatami,które również sprawdzają się jako opisy pod zdj. cytaty będą dotyczyły życia i wszystkiego co jest związane z życiem... czyli o przyjaźni,miłości,marzeniach oraz o naszej pasji którą warto spełniać. będzie ich wi...