Part 3

479 35 2
                                    

A Dimitrij-ékhez való úton elaludtam és csak a házuknál ébredtem fel és ami a szeme előtt volt.......... na az nem semmi. Jó eddig is tudtam, hogy mind hárman dolgozna meg minden, de azért ezt rohadtul nem gondoltam volna. Az, a bazi nagy kéró, hát a szám is tátva maradt. A srácok csak nevettek. Felix megmutatta a szobám, illetve a többiekét is, majd azt, hogy mit, hol találok. Majd visszamentünk a szobámba.

-Remélem tetszik. -mondta Felix.

-Viccelsz velem? -kérdeztem költőien.

-Örülök. -lépett be Dimitrij.

-Mi most elmegyünk, lent találsz egy dobozt az a tiéd........... -jelent meg végül Boris is.

  -Estére legyél kész, de úgy öltözködj, hogy egy elegáns helyre megyünk. -fejezte be Felix.

Majd mindhárman egyszerre:  -Ne kérdezz, majd este megtudod. Nyolcra visszajövünk.        

Oké ez elég furi volt, de végül nem kérdeztem semmit. Köszöntem, majd a szobám ablakából néztem, ahogy elhajtanak a kocsival. Lementem és az ebédlő asztalon komolyan ott volt egy doboz. Kinyitottam és az első dolog, amit megpillantottam az egy kicsi dobozka volt. Levettem a tetejét és három kulcs volt egy kulcs karikán. Kipróbálgattam őket és arra a nemes felfedezésre jutottam, hogy az egyik a kapukulcs, a másik a házkulcs, a harmadik pedig a szobámhoz kulcs.  Majd visszamentem a dobozhoz és kivettem azt a benne lévő akármit és egy kellemesen visszafogott, de mégis valamennyire villantós ruha volt. pont az én stílusom. A srácok tényleg kitettek magukért!

kb így képzelem (és a háta is, ilyen csipkézett):

kb így képzelem (és a háta is, ilyen csipkézett):

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Majd elájultam, ettől a ruhától. Miután kiámuldoztam magam felmentem a szobábmban és kipakoltam minden cuccom. Utána pedig rajzolgattam (nagy fanatikám). Egy férfit rajzoltam, akit idefele jövet álmodtam. Már a gondolat alapján is elpirultam. Szmoking, fekete haj, ami hátul fel van borotválva, acél kék szemek.............. Az álmodozásból és rajzolásból az óra észre vétele zökkentett ki. Már hét múlt 8 perccel. Gyorsan neki álltam készülődni:

 Gyorsan neki álltam készülődni:

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

A hajammal nem kezdtem semmi különöset csak kifésültem meg beállítottam (igen elég göndör hajam van tudom), a smink pedig

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

A hajammal nem kezdtem semmi különöset csak kifésültem meg beállítottam (igen elég göndör hajam van tudom), a smink pedig......... hát na jó bevallom, ami sminkem van azt mind loptam, mert hát ha az árvaház nem engedi a dolgozást, akkor nem tudtam volna megvenni se plusz egy orosz kis városban mégis hogy? Csak ezt a szem sminket tettem fel többivel nem foglalkoztam. Igazság szerint nincsenek bőrhibáim, a rúzs, pirosító, bronzosító meg ilyenek nem nagyon érdekelnek. Na de ez most lényegtelen. Meg van oszt jó. Igaz ebből az összeállításból extrán kivilágít a kékes zöld szemem, de már nem akartam újra kezdeni. Ránéztem az órára 7:58. Abba a maradék két percben ledobtam magam az ágyra és tovább merengtem az álmomon. Kopogtak a szobám ajtaján. Felpattantam, kinyitottam az ajtót és még mielőtt bármit is mondhattak volna gyorsan odadobtam egy mehetünk-et.

-Wow! -ámuldoztak egyszerre.

-Most mi van? Ti mondtátok, hogy elegáns helyre megyünk. -válaszoltam.

-Hova lett a szemüveged? -nyögi ki végül Felix.

-Kontaktlencse. -válaszoltam lényegre törően.

-Akkor szerintem induljunk. -mondta Boris, amivel mindenki egyet értett.

Beültünk a kocsiba és elindultunk. Én csak csodáltam a fővárost, így este is. Egy jó idő után a fiúk megkértek, hogy csukjam be a szemem. Engedelmesen eleget téve a kérésüknek becsuktam a szemem, majd így mentünk még egy ideig. Éreztem, hogy megáll a kocsi, de még nem nyitottam ki a szemem. Kinyitották azt ajtót, majd kisegítettek, aztán meghallottam azt a várva várt mondatot: Kinyithatod a szemed. Kinyitottam a szemem és ami elémtárult azt nem akartam elhinni.

Egy kaszinó?! -kérdeztem egyszerre meglepődötten és izgatottan.

-És egy bankkártya. -tette hozzá Dimitrij.

-Ez most komoly? De miért is?

-Hát az ember csak egyszer 18. Igaz tegnap volt a szülinapod, de akkor már azt is megünnepeljük, hogy Moscow-ba költöztél. -jelentette ki Felix.

Köpni nyelni nem tudtam. Végül bementünk és az a sok milliárdos, aki elém tárult kicsit megrémültem, de visszanyertem az önbizalmam, amikor a srácok megfogták a vállam. Elindultunk és megállapítottam, hogy jobban ki kellett volna öltöznöm, mert itt mindenkin van vagy ezer fux, a nőkön pedig egy vakolatnyi smink. Ezen jót nevettek a fiúk. Elmentünk a bankkártyáról felvenni kéz pénzt. Egy kicsit tovább haladva közöltem a srácokkal egész halkan, hogy nem szokásom tisztán játszani, főleg kártyában nem. Bólintottak és  tovább mentünk, majd leültem az egyik pókeres asztalhoz a fiúk meg mögöttem figyeltek. Miután sikerült egy szép nagy összeget bezsebelnem Boris és Felix, úgy bepörgött, hogy egyik asztaltól a másikig vittek, természetesen minden asztalnál egyre több pénzt vesztettek az "ellenfelek". Az ötödiknél már kezdtem kicsit kifáradni így hát leültünk a kaszinó vendéglő/bár részére és nyitottunk egy pezsgővel. Ittunk a szülinapomra, az ideköltözésre és a sok pénzre is. Kezdett kicsit megártani a pezsgő, tehát kezdtem egy ici-picit részeg lenni, illetve kellett egy kis WC szünet. Dimitrij pontosan elmagyarázott mindent nekem mégis sikerült eltévednem. Nem baj mondtam magamnak csak haladj előre. Végül egy elszeparált kis szobába kerültem. Már indultam volna vissza oda ahonnan jöttem, de egy kéz megragadta az enyémet, majd a falhoz szorított. Kicsit sötét volt csak egy két kék UV lámpa hidegen világított, de az elég volt hogy lássam, hogy néz ki a támadóm. És esküszöm azt hittem álmodom. A csávesz egy az egyben úgy nézett ki, mint az álmomban lévő pasas. Mielőtt megszólalhattam volna a pasi lesmárolt. Nagyon meglepődtem, de nem nagyon akartam osztozni ebben a csókban, tehát egy jól irányzott rúgással tökön rúgtam.

-De idegesítő! -szólaltam meg magyarul. (mivel Oroszországban vagyunk, így oroszul beszélünk általában)

Abban a pillanatban elengedett én pedig amilyen gyorsan csak tudtam visszamentem a skacokhoz. Szóltam nekik, hogy menjünk és látták rajtam, hogy eléggé sietek, így hát nem ellenkeztek.

Mikor haza értünk én felmentem a szobámba és bezártam az ajtót. Ezt látván a fiúk arra a bölcs döntésre jutottak, hogy most hagynak engem. Levakartam magamról a sminket és átöltöztem pizsibe, majd az ágyra lehuppanva gondoltam végig, hogy mi a halál történt velem. A nagy merengésbe belealudtam.

Hát ez lett volna a part 3 ééééés valamennyire sikerült megjelenítenem Levit is. Most van egy nagy dilemmám, hogy én eredetileg 18+ osra terveztem ezt a storit, de nem tudom, hogy mennyire lenne jo szerintetek.  Szerinted?


Az örökké hosszabb, mint gondolnád! • Levi x OCTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang