HyunA as Kim Angel
~~~~~~∆~~~~~~Dimineața spre suprinderea mea când m-am trezit Jiyoon nu era lângă mine.Deobicei aceasta dormea dusă însă de această dată...
Chiar că era un miracol cum de s-a trezit înaintea mea!M-am ridicat pe vene din pat dându-mă jos din pat,direcția mea fiind direct baia...
M-am dus în bucătărie să-mi pregătesc micul de jun care era cerealele cu lapte.
Mi-am așezat bolul pe masă și am așteptat ca Jiyoon să-și facă apariția .Dar aceasta nu era nicăieri . Am privit prin jur cãutând ceva,cum ar fi un bilet,Jiyoon mereu obișnuia sã-mi lase un mesaj,și cum estimsem ochii îmi cãzu pe bucata de hârtie coloratã ce era lipit de frigider;
"Bună dimineața Haesoo pabo,a trebuia să plec mai devreme astăzi.Mianhae.Am practică la școală,dar să nu îți faci griji ,te voi aștepta mai târziu ca să putem merge împreună acasă.Saranghayeo pabo."
-Prietena ta/soră mamă,Jiyoon."
Am zâmbit când am văzut bilețelul lui Jiyoon și l-am pus în geantă.Mi-am terminat micul de jun întorcându-mã spre camera mea sã mã îmbrac.
După m-am îndreptat spre liceu.Drumul ca deobicei fusese unul normal liniștitot,exceptând faptul cã obișnuiam sã-i aud glasul lui Jiyoon,mereu avea tendința sã vorbeascã tot drumul.asta fãcând ca drumul sã fie și mai scurt iar eu mă delectam cu glumele ei nesãrate.
Odată ajunsă în fața liceului,nici bine nu intrasem pe poartã,că mulțime de elevi care înconjura o fată...O fată frumoasă.— Cine-i ea?Am tras-o pe Seomin când o vãzusem.
— Numele ei e Kim Angel,un fotograf care a venit din SUA ca sã studieze aici în Busan.
Spuse ea,iar atunci ochii mei se mării de la sineBingo sunt blestemată.Mă întreb cum Seomin poate să observe asta așa repede?
M-am uitat profund la Kim Angel și adevãrul era cã ea era chiar frumoasă și feminină,mai frumoasã decât Sungyeol și multe alte fete din liceul nostru.Nu știam de ce dar un sentiment de neliniște mã acaparã în momentul în care aceasta își îndreptă privirea spre mine.Pãrea o persoanã drãguțã exact cum dãdea de bãnuit acum 2 zile când ne-am întâlnit și Jimin a rugat-o sã ne facã poze.Dar întrebarea era cum de Jimin a dat de ea dacã ea abia se mutase în Busan.Poate prima impresie era una bunã însã nu mereu e ceea ce pare,aveam impresia că aceasta ascundea ceva.Parcã avea douã măști, nu puteam să explica ce este.Dar am ales să prefer să abandonez orice îndoialã,probabil deliram eu.Nu era prima oară când fãceam asta și mereu mã înșelam.Mi-am lăsat umerii să devină mai grei,un oftat pãrãsindu-mi gura în momentul în care mi-am clãtinat capul ieșind din mare mea de gânduri.— Inima mi-o luã din nou la goanã,simțindu-mi picioarele ca de geluri când mi-am simțit talia grea.
Am tresărit,întorcându-mă spre posesorul brațelor.Din nou sângele începu a-mi circula alert când îi întâlnisem privirea brunetului,Jimin ce își odihnea mâinile pe talia mea micuțã,zâmbindu-mi.
Pentru un moment mã pierdusem cu firea , înghițând puțin în sec când făcusem contact vizual,dar mi-am revenit prin ai dat mâinile la o parte și sã mențin o distanțã considerabilă de el.
CITEȘTI
₥Ɏ ₳ⱤⱤØ₲₳₦₮ ฿ØɎ₣ⱤłɆ₦Đ|₱.J₥(TRADUSA)
FanfictionHaesoo trăia o viață simplă,tipică a unei adolescente de optăsprezece ani,însã viața ei ia o întorsãtură bruscă din vina acțiunilor ei ce le credea greșite. "Într-o lume plină de aroganți ce se onsideră superiori tuturor,toți suntem la poli opuși" ...