,,A pamatuješ si jak Steve na vánoce spadl do polozamrzlýho rybníka a museli jsme ho vytahovat?" Zeptal se se smíchem Bucky. Kývla jsem hlavou a začala jsem se při vzpomínce na to smát. ,,Hele to není vtipný." Založil si ruce na prsou Steve. ,,Ale prosím tě." Zasmála jsem se a rozcuchala jsem Stevovi vlasy. Steve se na mě usmál a já měla co dělat abych na něj teď nevlítla. Byl sakra roztomilej. Tak jo Jane soustřeď se.
,,A pamatujete si když Buckyho odmítla ta holka protože zapomněl že už s ní jednou byl?" Zasmála jsem se se Stevem a Bucky se uchechtl. ,,To bylo jen jednou, víckrát se to nestalo." Řekl nabroušeně Bucky na svou obhajovu. ,,Vždyť jo Romeo." Zasmála jsem se ještě víc. ,,A taky jak Steve nemohl jednou ven a ty jsi se počů..." Nemohla jsem to doříct, protože mi Bucky překril pusu rukou. ,,Opovaž se to doříct." Zasmál se Bucky a opatrně ruku dal pryč. ,,Počůral!" Dořekla jsem se smíchem a hned jsem toho zalitovala. ,,Teď se počůráš ty!" Řekl pomstychtivě Bucky a začal mě lochtat. ,,Aaaa přestaň! Já se poč-počůrám." Smála jsem se tak že jsem začala i brečet smíchem. ,,O to mi jde chytrolíne." Nepřestával Bucky.
,,Bucky tak jí nech." Vložil se do toho jako vždycky Steve. Jsem mu za to vděčná, protože jsem jediná z nich která je lochtivá a Bucky si to už od mala užívá.
Bucky toho nechal a probodl mě pohledem. ,,Příště se počůráš!" Řekl vážně a ukázal na mě. Nevydržela jsem to a znova jsem se začala smát, oni dva ale nebyli pozadu. Všichni jsme dostali hrozný výtlem.
,,A pamatuje když se Jane líbil ten kluk ve škole a když ho sledovala spadla do popelnice." Zasmál se Bucky. Steve se hned přidal, ale mně to vtipný nepřišlo. ,,Bylo mi 13 a bála jsem se že mě uvidí." Založila jsem si ruce na prsou a probodla jsem je pohledem. Na tváři se mi z ničehonic vykouzlil zlověstný úsměv. ,,Taky si pamatuju jak Bucky chtěl machrovat před tou holkou a přímo před ní zakopl a spadl do bláta." Zasmála jsem se oni se přidali.,,Tohle mi chybělo." Řekla jsem zasněně a oba dva přikývli. ,,Tak kdo udělá oběd?" Zeptala jsem se. Oba dva se na sebe podívali a pak zpátky na mě. ,,Jo takže já." Zasmála jsem se a šla jsem udělat lívance. Ano lívance, poslední dobou na ně mám chuť. Po tom co oba dva zírali na to jak čaruju v kuchyni tak si vzali talíře s lívancema. Vzala jsem si asi pět a šla jsem ke stolu. ,,Tak co Steve už máš holku?" Zeptal se Bucky. Steve polkl a podíval se na mě. ,,N-ne nemám." Zakoktal se. Bucky si ho s podezřením přeskenoval a podíval se na mě.
,,A Jane?" Zeptal se mě. ,,Nemám holku." Řekla jsem se smíchem abych odlechčila situaci. ,,Myslím kluka." Dojasnil Bucky. ,,Ne." Odpověděla jsem prostě a kousla jsem si do lívance. ,,A co náš Casanova?" Zeptala jsem se s úsměvem. ,,No, Molly mě teď chce zpátky." Řekl s úsměvem, ale pak mu došlo, že já tam pořád sem a podíval se na mě. ,,Jane...." Chtěl něco říct, ale já ho zastavila. ,,Ne, to je v pohodě, vážně, přeju vám to, Molly je milá." Řekla jsem s falešným úsměvem. Už dlouho k Buckymu necítím nic jako romantickou nebo sexuální lásku, nechci s ním chodit, mám Steva, ale Molly ta Molly s kterou mě podvedl, nezlobte se na mě ale nemusel to předemnou říkat. Ale na druhou stranu.... Už to bylo dávno a on jí asi fakt má rád...Najednou zazvonil zvonek. ,,Jdu otevřít." Řekla jsem když jsem viděla jak kluci jen dál sedí. Otevřela jsem dveře a chtělo se mi zvracet. ,,Ach Jane!" Vypískla Molly a objala mě. Měla na sobě růžové sako se sukní samozřejmě krátkou, velmi krátkou což se do zimy vůbec nehodilo a měla i malý klobouček. ,,Ahoj Molly." Řekla jsem s falešnou radostí. ,,Aaaa tady jsi cukrouši." Vypískla zase Molly a vběhla Buckymu do náruče. Steve ke mě přišel a objal mě kolem ramen. Není to nic divnýho oba dva mě takhle objímají, ale teď se mi to hodilo. ,,Steve?" Zeptala se zmateně Molly. ,,Ahoj." Řekl s úsměvem Steve. ,,Jsi jiný, sexy, to se mi líbí." Přišla k němu a dotkla se jeho hrudě. Napla jsem se jako pravítko a každou chvíli jsem na ní chtěla skočit. Steve si ale odkašlal a tím odbil Molly, která od něj poodstoupila. ,,My už asi půjdeme, necháme vám soukromý." Řekla jsem s falešným úsměvem a se Stevem jsme došli ke dveřím kde nás ještě zastavila Molly. ,,Zavolej mi." Špitla na Steva, kterého tím přivedla do rozpaků. ,,Tak pojď musíme jít cukrouši." Napodobila jsem Molly. Vzala jsem Steva za ruku a odtáhla jsem ho odtamtud. ,,Tak ahoj Bucky." Zamávali jsme se Stevem Buckymu a rychle jsme odešli z jeho bytu.
,,Jane..." Chtěl něco říct Steve. ,,Steve, teď se o TOM nechci bavit! Jsou vánoce!" Řekla jsem s úsměvem.,,Nechceš přespat u mě?" Zeptal se Steve. když jsme byli u jeho domu. ,,Tak jo, jestli ti to nebude vadit." Usmála jsem se a společně jsme vešli dovnitř.
,,Vím, že jsme si řekli že si nic nedáme, ale prostě jsem ti chtěl něco dát." Řekl nervózně Steve a vytáhl krabičku. ,,Steve! Já pro tebe nic nemám!" Řekla jsem provinile. ,,Moc děkuju." Dopověděla jsem mile a otevřela jsem to.
Z té krabičky jsem vytáhla nádherný přívěsek s plamenem ohně
,,Víš vždycky když jsme byli malý říkala jsi že je oheň tvůj nejoblíbenější element , tak mě napadl přívěsek s plamenem." Řekl nervózně Steve a podíval se na mě. ,,Moc děkuju Steve, je to dokonalý!" Řekla jsem šťastně a políbila jsem ho.,,Jane? Kde chceš spát?" Zeptal se nervózně Steve a podrbal se na zátylku. Nad jeho otázkou jsem se zasmála. ,,Steve, nevím čeho se bojíš, neokoukám tě, už jsme spolu totiž i spali, vzpomínáš?" Ťukla jsem se do hlavy a u toho jsem se zasmála. Steve se mě radši znova neptal a šel se umýt. Zatím jsem si sedla na postel a vyčkávala jsem na něj.
,,Už se můžeš jít umýt." Řekl Steve který vyšel jen v ručníku. Zakousla jsem se do rtu.,,Myslím, že to chvilku počká." Zasmála jsem se a vrhla jsem se na něj. Začali jsme se líbat jako o život. Bylo to vášnivější než před tím. Líbání přerostlo do něčeho většího což skončilo v posteli.
ČTEŠ
Protect my love (captain america ff)COMPLETED sequel coming
AkcjaJane nikdy od života nečekala mnoho. Co by taky mohl člověk chtít v takové době jako je válka?