Gözlerimi açtığımda eski odamda değildim.1 hafta önce İstanbul'a taşınmıştık ve ben buna hala alışamadım.Kalkıp elimi yüzümü yıkadım.Ablam hala uyuyordu markete gitmek için giyindim dolabın üstünde ki listeyi alıp çıktım.
1 hafta sonra dışarı çıkmıştım.Zaten site de oturuyoduk market yakındır diye düşündüm keşke düşünmeseymişim tam yarım saat sonra marketi buldum market yakın ama ben malım işte kaybolmuştum.Hızlıca alınacakları alıp marketten çıktım binanın önüne geldiğimde kendi kendime bir küfür savurdum dış kapının anahtarını almamıştım ki.Telefonla ablamı tam 7 defa aradım ama kış uykusunda gibi duymuyo ki telefonu ben kendi kendime söylenirken telefonla konuşan biri geldi artık kapıyı açar diye beklerken o oyalanıyordu canım bi telefonu kapatıp kapıyı açsan?
Arkası bana dönüktü yanına gidip parmağımla omzunu dürttüm "ne var" der gibi başını salladı "kapıda kaldım şu kapıyı açar mısın lütfen?" dedim telefonu kapadı cevap vermeden suratıma bakıyo mal."Açsana şu kapıyı artık" diye cırladım kendine geldi "Ne bağırıyosun gerizekalı?" dedi. Yüzüne tip tip bakıp"Senden insan gibi bir şey istedim bende hata senden insanlık beklemişim" dedim.Yüzüme sinirli sinirli baktı sonra kapıyı açtı içeri geçtim. Söylene söylene merdivenleri çıktım.Allah'tan evin anahtarını unutmamıştım kahvaltı hazırlayıp ablamı uyandırdım kahvaltı ettikten sonra okul işlemlerini halletmek için evden çıktı.
Ablam okul işlemlerini halletmiş hiç gerek yoktu bnc? Yol yakınken dönsek diyorum? Okulun açılmasına 1 hafta var Allah'ım yerimi ayır geliyorum.
Okulun ilk günü uyandım duş aldım saçlarımı kurutup açık bıraktım ve o harika(!) üniformamı giydim siyah etek beyaz gömlek siyah gravat siyah hırka baya hoş gibi.Evden çıktım okul yakındı kulaklığımı takıp yürümeye başladım yanımdan hızlıca motorla biri geçti geri çekilmesem çarpıyodu aq gel ez kanka gel ez çekinme.Okula vardığımda dersin başlamasına 10 dk vardı kat kat müdürün odasını aradım. Dersin başlamasına 3 dk kaldı ama ben hala odayı bulamadım spr grcktn.Kafamı kaldırdığımda müdürün odasının önünde olduğumu fark ettim. İçeri girdim sonra beraber sınıfa doğru yürümeye başladık 11/E'nin kapısının önüne gelir gelmez müdür içeri daldı ya bi dur bi sakin ol bi sor kızım hazır mısın diye hemen pata küte daldın.
Sınıfa girdiğimizde bütün yüzler bana çevrildi bakamasamda hissediyorum herhalde.Müdür "Hocam bu yeni öğrencimiz siz ilgilenirsiniz" dedi gitti. Ya yemin ediyorum mal bu adam.Hoca bana dönüp "Kendini tanıtmak ister misin canım?" dedi "Hayır canım" diyemedim."Sınıfa döndüm "Adım Gayb Korkmaz İzmir'den geliyorum bu kadar hocam" Hoca'da "İzmir'den neden geldin?" diye sordu "Özel sebepler hocam" dedim sonra oturmam için bir yer gösterdi gösterdiği yere bakınca neye uğradığımı şaşırdım.