Újra egyedül

47 2 0
                                    

Másnap én hamárabb mentem el.Be mentem a iskolába .Be a terembe .Nem sokal utánam alex és a tanár.Alex mellém ült le.Nem birtam mellette lenni.Fel tettem a kezem.

Igen Gven.Valami baj van?-Kérdezte Clark tanár úr.                                                                                       Clark tanár úr kérem ki mehetek ,mert nem érzem magam jól.- A tanár ki engedek el mentem a pincébe .Ott voltam 10 percek .10 perc múlva Alex utánam jött.                                                                A tanár kért hogy nézelek meg hogy hogy vagy.-Alex le ült mellém,én fel álltam és odébb mentem.                                                                                                                                                                    Mond meg a tanár úrnak hogy mindjárt vissza megyek.-Alex mondani akart valamit de közbe szóltam.-Alex most nincs kedvem beszélni veled.-Ezzel el indultam az osztály felé be mentem az osztályba és meg kértem Emmak hogy üljön a helyemre én pedig Ben mellé ültem.                      Szia kis csaj.Minden rendben van ? Jobban vagy ?-Cukin meg kérdezte tőlem.                              Igen jobban vagyok.Csak egy kicsik fáj a fejem és este nem aludtam sokat.-Ben közelebb húzok magahoz .-Akkor aludj a vállamon.Ne félj!Nem harapok,csak ha akarod!

Rá feküdtem a vállara olyan jó AXE illatta volt.- Köszi Ben. Amúgy jó az illattod.          

 És el aludtam.Órá végén fel ébredtem ki mentem a folyosóra Alex és Jessi ott beszéltek én meg fordultam,de Alex megfodta a kezem és meg ölelt.                                                                                         Gven,sajnalom.Ma akkor össze szedem a cuccaim.Létci szólj hozzám mert ebbe én bele halok.- Először láttam könnyesnek a szemmék.Soha nem sirt miota idősebb lett.Ez FÁJ.                   Rendben Alexander,én is sajnálom.-Ki békültem Alexel.vége lett a sulinak és a probának.Haza mentünk és ő össze szedte a holmiak én otthon maradtam.A pincéből fel hoztam a cuccaim a képeket .Miért olyan rossz hogy nincs itt.-Ahogy a hazba sétaltam Alex dalszöveg fűzete az ágyamon volt,fel vettem ki eset belőle egy kép.

-Ahogy a hazba sétaltam Alex dalszöveg fűzete az ágyamon volt,fel vettem ki eset belőle egy kép

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ez én és ő volt még fiatalaban 14 évesen csináltunk.A kép hátara volt irva:

14 éves lett a hercegnőm.Annyira imádom mikor mosolyog,én vagyon a legszerencsésebb amikor meg fogja a kezem.Szeretem ők csak ő soha nem vette észre hogy mir érzrk,úgyhogy fel adom.Hiába szenvedek..-Nem tudtam hogy ezt érzi irántam,ki nyitottam a fűzetek és egy dalrész volt benne.Azzal a címel hogy :GVEN. 

  A fűzet végére hajtottam és ott azt irta hogy márcsak a kis huganak néz

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

  A fűzet végére hajtottam és ott azt irta hogy márcsak a kis huganak néz.Már feladta,de ha csajt keres akkor hozám hasonlók keres.-Istenem miért nem tudom ki verni a fejemből.- Fel hivtam Alexek hogy valamit itt hagyok ki csörgök a mobilja fel is vette.

Mobil beszél.*

Igen?Halló, ki az?                                                                                                                                                    Szia Alex,itt hagytad a zene fűzeted és csak hivlak.Biztos hiányozna neked.                                         Rendben 10 perc múlva ott vagyok.

**

Letette,én ki ültem a haz ellé és ott vártam.Azt hittem hogy csak ő jön,de nem.Jessi is jött vele.Alex be futott WC-re én és Jessi kint beszéltünk.

Figyu Gven,tudom hogy szerelmes vagy Alexbe.De már az enyém és én nem örülük hogy beszélsz vele.Ha még fogsz vele beszélni azt mondtom neki hogy  meg fenyedetél-Most bujt ki a macska a zsákból.

Miről beszélsz én nem fenyedetelek meg.És szerintem nem fog neked hini.Mégis csak kis korom ótá velem van és ismer engem.-Mondtam biztodan.Alex ki jött és Jessi meg csókólta.Nagyon fájt de fel tettem a kamu mosolyt.El köszöntem és be mentem.A kamu mosoly még mindig fent volt de a könnyeim jöttek.

A kamu mosoly még mindig fent volt de a könnyeim jöttek

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Az Én Történetem/Befejezett/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang