Část 47 - Důvod

307 26 1
                                    


"To bude v pohodě." objal mě Nick a dal mi pusu do vlasů.

Po chvilce přišla ze dveří Šéfka a nadechla se. "Bude v pořádku." usmála se a všem nám spadl kámen ze srdce.

"Nebyli zasaženy žádný důležitý orgány. Máte dva dny volno. Potom se seřaďte v mojí kanceláří, vše vám s Willem vysvětlíme..." "Rozkaz!" řekli jsme všichni, včetně Rena, který se k nám během toho připojil.

Dva dny utekly rychle a nastal den pravdy. Seřadili jsme se kolem 12:00 přes Šéfkou v kancelaři, která měla po boku Willa, který měl na tváři jizvu od Šéfky nože při výměně. Ale jinak se zdál být naprosto v pohodě.

"Will byl dvojitý agent.. Před dvěma lety, když přišel, jsem mu svěřila úkol. Ať se jako agent připojí k Brownovi, který se mi už v tu chvíli zdál jiný. Když mě zradil, ještě mě utvrdil v tom, že potřebuje umřít. Potom, když mi Rene přinesl informaci o tom, že Greg, jeho synovec, zdědí vše, jsem Willovi tuto misi ještě chvilku nechala. Když jsem zjistila, jak moc je Greg silný, chtěla jsem to Willovi to místo nechat ještě dva měsíce a poté mu nařídit aby ho zabil. Toto se ale moc nevyvedlo a všechno to skončilo a to je konec tohoto příběhu. Ani Zakkymu jsem tuto misi neřekla, tak moc důležitá mise to byla." skončila Šéfka.

"A teď k tobě Rene, co jsi zjistil?" otočila se na Rena. "Greg velmi usilovně chce ženu, aby mu dala děti. Chce syna, aby po něm mohl nastoupit. Pokračuje ve stopách svého strýce a obchoduje se všemožnými zbraněmi." "Rozumím, to by prozatím stačilo." přikývla Šéfka.

"Nechceš něco říct ty?" postrčila Šéfka Willa. "Ehm, lidi, omlouvám se, asi jsem vám způsobil blbý myšlenky o mně." uchechtl se.

"Obdivuji tě." zasmála jsem se.

"Jsi opravdu úžasný, skrývat to dva roky bez sebemenšího zaváhání." koukl se na něj Nick.

Tak konečně :D Zatím Bye, Bye

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak konečně :D Zatím Bye, Bye

Vězeň a Hlídač II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat