Část 49 - Rozlučka

346 20 0
                                    


Ráno jsme s Lie, Šéfkou, Kim, Jessie a Renem jeli na celodenní výlet někam, kde jsme ještě nebyli, jsem zvědavá, co pro mě Šéfka vymyslela..

"Já se chci taky vdávat." povzdychla si Jessie. "Mikoto nechce?" zeptala jsem se jí. 

"Nevím, neptala jsem se ho." zamyslela se. "Jsem si jistá, že tě jednou o ruku požádá, já to ani nečekala." zasmála jsem se. 

"Jak tě požádal o ruku?" zeptala se mě Šéfka. "No, na tom velikém kopci se stromem, kde je strašně hezký výhled na slunce. Bylo to u západu." vzpomněla jsem si na tu krásnou scenerii. 

"Tak romantický." rozplýval se nad tím Rene. 

"Mimochodem, co ty a Lewis?" zeptala jsem se Kim, která se rázem zčervenala. "Co? To jsi mi neřekla!" vyjekla Jessie.

"Vy to nevíte?" zaskočila jsem se. "No, já to vím." přihlásila se Šéfka. "Šlo to poznat, jste spolu roztomilý Kim." koukla se s úsměvem na Kim, která se pořád červenala.

Celou cestu jsme si povídali, než Lie zastavila.

"Jsme tady." řekla a my jsme vystoupili z auta a nemohli uvěřit svým očím.

Objevili jsme se před krásným vodopádem a kolem nás byl rozsáhlý les.

"Wow." zazářily nám oči.

"Pavky všichni máte v kufru přinesla jsem i šampaňský." uchechtla se Šéfka. Tak toto jsem opravdu nečekala..

Převlékli jsme se do plavek a s falškama skočili do těch krásných vodopádů. Nikdo nikde, pouze les a příroda. Krása...

"Jessie, kdy se to vlastně narodí?" zeptala jsem se jí, už ji docela šlo vidět i břicho. "Za tři měsíce." koukla se na své břicho.

"To je chvilka." usmála jsem se. "Uhm." přikývla s nadšením.

"Pozor!" vyjekla Šéfka a skočila z toho velkého útesu dolů do vody. "To byla zábava!" vskočila z vody.

Takhle jsme si celý den užívali a poté opět jeli domů. Kluci ještě nepřijeli, tak jsme šli rovnou spát.

"Zítra v osm tady." řekla Šéfka. "Rozkaz!" Nemůžu uvěřit, že je zítra moje svatba..

Šla jsem spát, ale stejně mě ten Nick vzbudil, když přicházel. 

Ale asi mi to ani moc nevadí..

Ale asi mi to ani moc nevadí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zatím Bye, Bye

Vězeň a Hlídač II.Kde žijí příběhy. Začni objevovat