BAEKHWA

5.1K 458 9
                                    


လႈပ္​လီလႈပ္​လဲ့နဲ႔ယိုင္​တိုင္​တိုင္​ျဖစ္​​ေန​ေသာNeulရဲ႕ခန္​႔ညားထည္​ဝါလြန္​းတဲ့​ေရ​ႊဝါ​ေရာင္​အ​ေမႊးတို႔ကိုလက္​ကပြတ္​သပ္​ကာအား​ေပး​ေန​ေပမယ္​့လည္​း...လူကိုယ္​တိုင္​ကလည္​းအားျပတ္​လုနီးပါး...

​ေရႊဝါ​ေရာင္​​ေတာက္​​ေတာက္​​ႏွင္​့အ​ေရာင္​အဆင္​းထြက္​​ေန​ေလ​ေသာအ​ေမႊး​ေတာ္​တို႔တြင္​...ညစ္​ညမ္​းညမ္​းနဲ႔ရြံ႐ွာဖြယ္​​ေသြးတို႔ကစြန္​းထင္​​ေနသည္​့အျပင္​...​​ေက်ာအ​ေနာက္​ဘက္​တည္​့တည္​့တြင္​ဝင္​​ေရာက္​ထိုး​ေဖာက္​​ေနဆဲျဖစ္​​ေသာျဖတ္​ခ်ိဳးထားသည္​့ျမားတံမွာလည္​းစူးနက္​နက္​...

"မင္​းႀကီး~~က်​ေနာ္​တို႔Seonအထိခရီးဆက္​ဖို႔မျဖစ္​ႏိုင္​​ေတာ့ဘူးထင္​တယ္​...မင္​းႀကီးဒဏ္​ရာက​ေသြးထြက္​အရမ္​းလြန္​​ေနၿပီ"

စိတ္​ပူ​ေပး​ေနတဲ့စစ္​သူႀကီးJong~~
တကယ္​​ေတာ့သူ႔ခႏၶာကိုယ္​တြင္​ျမင္​​ေနရသည္​​ေရာ မျမင္​​ေနရသည္​​ေရာဓားခ်က္​​ေပါင္​း​ေျမာက္​ျမားစြာ႐ွိ​ေန​ေလသည္​...

"အားလံုးအားတင္​းထားၾက...ငါ့တို႔ရဲ႕သစၥာခံၿမိဳ႕​ေတာ္​ျဖစ္​တဲ့Byulမွာဝင္​နားၾကတာ​ေပါ့"

"မင္​းႀကီး...အဲ့ၿမိဳ႕ကစိတ္​ခ်ရပါ့မလား​ေတာ္​ၾကာ...သူ႔တို႔နယ္​​ေျမထဲမွာမင္​းႀကီးကိုအႏၱရာယ္​​ေပးခဲ့ရင္​..."

ခပ္​​ေရး​ေရးခပ္​ျပျပသာလွမ္​းျမင္​ရတဲ့Byulၿမိဳ႕​ေတာ္​ကိုChanyeolလွမ္​းၾကည့္​့လိုက္​ၿပီး...

"ငါတို႔ကံတရား​ေပါ့...​ေလာ​ေလာဆယ္​ငါတို႔ဒီအ​ေျခ​ေနအတိုင္​းခရီးဆက္​ဖို႔မျဖစ္​ႏိုင္​​ေတာ့ဘူး​ေလ...သူတို႔သစၥာခံထားၿပီးတဲ့မင္​းတစ္​ပါးကို​ေတာ့သစၥာမ​ေဖာက္​​ေလာက္​ပါဘူး..."

ပထမဦးစြာအ​ေၾကာင္​းရင္​းမဲ့ယံုၾကည္​​ေနမိ​ကာသူတစ္​ပါးအားမွီခိုလိုစိတ္​ျပင္​းျပစြာျဖင္​့​ေလွ်ာက္​လွမ္​းခဲ့သည္​...Seonႏိုင္​ငံဘုရင္​ျဖစ္​တဲ့Chanyeolအတြက္​ဒီယံုၾကည္​မႈကထူးျခား႐ွားပါးလြန္​းလွစြာ...
စစ္​ခ်ီခဲ့တုန္​းကလူဦး​ေရတို႔ျခားနားစြာပင္​...တပ္​ဆုတ္​ကာျပန္​ခ​ဲ့​ေသာသူ႔အနား​ေတာ္​ပါးမွာ​လိုက္​လံ​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​ရန္​စစ္​သူႀကီးJongနဲ႔တပ္​မူးKunတို႔ႏွင္​့သာ...

BAEKHWA✿Where stories live. Discover now