Ahoj,
Já jsem Barča.Je mi 15 let a dělám gymnastiku.Gymnastiku jsem začala od svých 3. let a nikdy jsem nelitovala toho, že jsem s tím začala.Můj Táta byl olimpionik a moje Máma mě v tom jen podporuje. Táta, ten mě přived ke gymnastice.Moje mamka pracuje jako sekretářka a můj táta trenér je gymnastiky kde chodím.Začnu tím jak jsem se narodila.Narodila jsem se jako pěkné dítě, ale s chřipkovou epidemii.Takže jsem nebyla v novinách novorozenců.Jak jsem se narodila všichni příbuzní udělali oslavu, ale nikdo se neopil!!
Narodila jsem se 21.3. 2003 v 14:32.Ve dvou letech jsem jela s taťkou na závody mistroství světa v gymnastice, kde vyhrál první místo, medaili a pohár.Do teď je proslavený tím že, jako jediný v ČR vyhrál pohár.Když jsem ho uviděla na kladině a bradlech, ale mužských a taky na prostné a přeskoku hned jsem se do toho zamilovala.Po závodech mě mamka odvezla do auta a já tam čekala až přijde táta, mamka mi dala sunar.Ano, je divné, že si to pomatuju, ale tenhle zážitek byl nejlepší co jsem zažila, protože jsem poznala poprvé gymnastiku.Od té chvíle byl můj sen se tam dostat taky.
Jak mi bylo skoro tři a blížil se konec školního roku, tak táta měl už po několikáte závody.Mě to nevadilo.Bavilo mě to.Jak se mu předávali ceny a mamka šla na záchod a já s ní, tak jsem vystoupla z kočárku a v klidu šla k taťkovi a stoupla si na bednu kde stál on.Bylo to 1. místo.Všichni se začaly smát a tleskat já jsem jen obímala taťku.Sundal mě a předal mi medaili a tleskal.Mamka vystrašená přiletěla a vzala mě do náruče a letěla semnou do kočárku.Taťka si ještě užíval slávu a já byla s mamkou na tribuně a držela mě pevněji než kdy jindy.
Od té doby Taťka a Mamka věděli že patřím na 1. Místo v gymnastice.