Mi közöd van a HYDRAhoz?-9

1.2K 107 5
                                    

-Én attól félek, hogy engem is leteperne- Vallta be kínosan Steve, de azért mosolygott. Mostmár komolyan kezedem azt hinni, hogy tényleg tart tőlem Rogers.
-Tényleg?- nézett Stevere Bucky.
-Én attól tartok, hogy téged mindenki leteperne.- És mielőtt még Steve vissza vághatott volna Buckynak azelőtt odarángatta Jack ahoz az asztalhoz ahonnan csak most szabadultam én is. Én még mosolyogva néztem, hogy mit művelnek Stevek.
-Tényleg olyan jól tudsz bunyózni?- nézett rám kíváncsian Barnes.
-Hát nagyábbol, de ha majd odacsapunk a HIDRAnak akkor majd láthatja.-Probáltam titokzatos maradni miközben az italokat szemléltem.
-Hadd hívjam meg!- mosolyodott rám. Kivételesen hagytam, hogy valaki meghívjon valamire, hisz nem szoktam hagyni ,mert én is meg tudom vásárolni magamnak.
-Én nem tudok addig várni- Tért vissza az előző beszélgetésünkre miközben elvett kettő italt a pultról.
-Mire gondol, hogy szoknyában fogok önnek titkos fogásokat bemutatni?-kérdeztem tőle a bokámig érő szoknyára utallgatva. Erre nem válaszolt csak nevetett.
-Hát, ha van egy kis ideje akkor vissza mehetnénk a szállásra és ott még ruha és hely is van, talán ügyesebb nálam- Próbált arra ösztönözni, hogy vele menjek. Ez talán egy órán át folytatódott mikor megadtam magam és úgy döntöttünk, hogy elmegyünk a szállásra. Elköszöntünk Stevetől, majd
elindultunk táborba. Az idő gyönyörű csillagos volt így gyalog mentünk vissza. Az úton legtöbbet Buckyról, Steveről és Houwardról beszéltünk. Mikor oda értünk a kiképző teremben nagyon sötét volt így a kapcsolót kerestem.
-Most komolyan, hogy-hogy nem tudod hogy hol van a kapcsoló?- Kérdezte kissé gúnyosan Buck.
-Csak napközben vagyok itt, akkor meg nem kell villágítás.-nevettem el magam.
-Rendben.. Azt hiszem megvan.- Egy kattanást hallottam és a villanykörték életre keltek Bucky keze által. Láthatóvá vált középen a négyzet alakú "ring" ami csak annyiban különbözik a padló többi részétől, hogy puhított volt. Elsétéltam a Ring mögötti szekrényekhez, hogy megkeressem Peggy szekrényét. Egy kis keresés után meglett, kivettem belőle és pót ruháját amit az öltözőben magamra aggadtam. Mikor ki mentem Bucky a képeket kémlelte a falon. Amin a legtöbben én, Houwy és a katonák voltak.Majd rám nézett.
-Na akkor ,hogy csináljuk?- kérdezte miközben a ring középre sétált.
-Próbálja meg megtámadni!- javasoltam a legegyszerűbb lehetőséget.
-Na ne már!.. De hát lány vagy!-Erre lealacsónyító kijelentésre hirtelen válaszolni sem tudtam.
-És fél attól, hogy egy LÁNY fogja ,,leteperni"?-kérdeztem meg Stevet idézve.
-Rendben, de ha maradandó sérülést okoznék akkor nem kapok büntit ügye?- Játszott Bucky a szavakkal.
-Az időt húzza Barnes?-nem kellett több ösztönzés és a katona elindult felém, de földön maradt... Nem egyszer, az elején még éreztem hogy vissza fogja magát, de a végén már szó szerint bele izzadt. Majd egyszer nem figyeltem rá így én kerültem a földre. Buckynak az önelégült arca került velem szembe.
-Sikerült!-Kiáltott fel boldogan, miközben még mindig fölém volt hajolva.
-Akkor segítsen is fel!- mosolyogtam rá. Elkapta a karom és mielőtt még fehúzhatott volna a talajról, még az elött rántottam le magam mellé.Ezen is csak nevetni tudtunk, mint a hippik. Csak, hogy Bucky elhalkult és a szeme a csuklómon ragadt. Rá néztem én is ,majd észre vettem, hogy a csukló szorítóm leesett.
-Mi közöd van a HIDRAhoz?- kérdezett rá habozás nélkül a csuklómon lévő tetoválásra ami egyértelművé teszi mindenkinek,hogy van valami közöm a HIDRAhoz.
-Az első kisérletük vagyok.- szembe fordúltam Buckyval. -Az apám Puerto Rico-i az anyám pedig valami olyan lény volt aminek hasonló adottságai voltak ,mint Stevenek, és a HIDRA így hozott engem létre, bár nem emlékszem semmire.- Tört ki belőlem az őszinteségi roham.Már arra számítottam, hogy szó nélkül ott hagy engem.
-Miért rejtegeted?... Ez hozzád tartozik.- Kérdezte, ilyesztően nyugodg hangon.
-Ha neked lenne egy HIDRA billód, te meg tartanád?- Kérdeztem tőle azt az egyszerű kérdést amit magnak is mindennap fel teszek.
-Meg!Emlékezettne arra, hogy honnan jöttem.-Majd szó nélkül megölelt...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
A hibrid/Befejezett/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora