Ultima ora de iubire

533 26 8
                                    

De îndată ce Ryan terminase de scris ultima scrisoare către Evelyn o puse în plic și plecase în sfârșit din încăperea unde era închis atâtea zile bune.
Avea totul pregătit și nimic nu îi mai stătea în cale, cu Lexi drogata in mâinile lui, se îndrepta spre încăperea unde era închis tatăl său, iar de îndată ce îl văzuse ii făcuse semn lui Lexi sa deschida ușa. Își vedea tatăl rănit dar inca în picioare, deși era rănit, încă era puternic. Ryan nu înțelegea cat putea rezista tatăl său, câtă putere putea să aibă sa reziste atât de mult.
Când își văzuse tatăl liber, Ryan luase cheile de la Lexi și îi injecteaza venin letal. Lexi se prăbușește la pământ.
Ryan știa că zilele tuturor erau numărate, așa cum Lexi își dădea ultima suflare chiar la picioarele lui, așa vor suferi cu toții, încet și chinuitor. Vor simți cu toții iadul Black.
Ryan și Nick plecase de acolo în căutarea fetelor, dar nu înainte ca Ryan sa puna bomba.
Ryan și Nick își căutase fetele in fiecare încăpere iar de îndată ce le găsise, observau că nu erau singure, era și Evelyn acolo.
Ryan voia să spargă ușa dar Nick ii atrase atenția să nu facă prea mult zgomot caci asta era ultimul lucru pe care voiau să îl facă, sa atragă atenția asupra lor. De îndată ce ușa era sparta, cei doi reușise să le i a pe fete dar Ryan rămase în loc uitându.se parca pentru ultima data la Evelyn.
Evelyn: Se pare că până aici ne a fost
Ryan: Tu ne ai adus sfârșitul Evelyn, tu!
Evelyn: Tu m ai lăsat de izbeliște Ryan!
Ryan: Niciodată nu te am lăsat, niciodată nu as fi renunțat la tine, te căutam zi și noapte, peste tot. Tu ai renunțat la noi !
Evelyn: Ne vom revedea in iad Black
Ryan: Ne vom revedea in iadul nostru
Ryan apasă butonul iar bomba se activa.
Ryan: Rămas bun Lilith
Evelyn: Rămas bun Lucifer
Ryan părăsește încăperea și fugea spre ieșire acolo unde știa că erau ceilalți.
Avea doar câteva minute pentru a scăpa, doar câteva minute înainte să se dezlănțuie iadul și să se facă totul scrum.
Pe drum spre ieșire da de nelipsitul Shawn. Amândoi aveau pistoalele îndreptate unul spre altul.
Shawn: Ne vedem din nou Black
Ryan: Nu scapai tu așa ușor de mine
Shawn: Ultima noastră bătălie
Ryan: Totul sau nimic
Un foc de armă îi făceau să se oprească, era Evelyn.
Ryan nu mai stătea pe gânduri așa că scăpase de Shawn prin 3 gloanțe.
Evelyn: Doar nu credeai că lasam lucrurile așa Lucifer
Ryan: Nici nu mă gândeam Lilith
Evelyn se îndreaptă spre Ryan, iar acum amândoi erau fata în fata.
Evelyn: Ultima noastră ora Lucifer
Ryan: Ultima ora de iubire intre noi Lilith
Amândoi știau că acest lucru era pentru ultima data, era ultimul lor sărut.
Totul se prăbușește în jurul lor, totul se făcea scrum dar ei aveau o ultima dorință, se voiau, pentru ultima data.
Ryan o privea în ochi, nu voia să o piardă așa, nu voia să se termine așa.
O luase pe sus și o puse pe umărul lui, nu știa cât timp mai avea dar știa că trebuia să găsească ieșirea cat mai repede iar de îndată ce o găsise ieși pe ultima suta de metri căci explozia s a produs în secunda doi după ieșirea lor, dar reușise totuși să îi arunce la câțiva metri, iar totul devenea negru.

Inger si DemonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum