Hoşgeldiniz❤️
İyi okumalar diliyorum ✨
O zaman başlasın 🎬 🙆🏽👉🏼 -Derya'nın bakış açısı-
"Hayatım?!"
"Nerdesin?!"
"İyimisin?!"
"Bana triplisinde benim mi haberim yok?!"
"Deryaaa?! Delirmek üzereyim!"
"Cevap ver lütfen! Merak ediyorum seni!"
"Kötü bir şey mi oldu yoksa?!"
"Sen bi gel bak noluyor!!" ve bunun gibi bir sürü mesaj daha gelmişti. Hemen Yavuzu aradım
"Derya? Sonunda! İyimisin?!"
"Cidden özür dilerim ama telefonum yanımda değildi ve elime alacak imkanım yoktu." diye açıklamaya çalıştım.
"Off Derya off..! Ödüm koptu sana bir şey oldu diye!" Gercekten çok korkmuş olmalı, sesi titriyordu.
"Merak etme ben iyiyim, sen? Durumlar nasıl?" diye onu rahatlatmaya çalıştım.
"İyi burda merak edilecek bir şey yok." dedi.
Biraz sohbet ettikten sonra telefon konuşmasını bitirdik. Sena bana sorar gözlerle bakıyordu. "Yavuz merak etmiş, haber vericek imkanım yoktu." Anladım dercesine kafasını salladı ve "Kız anlatsana iki saat ne yaptınız orda?" diye sordu.
Sinirlenmeye başlıyordum! Önce öğretmen şimdi Sena! Kaşlarımı çattığımı görünce "Hani canınız sıkılmadı mı? Konuştuğunuz konular neydi?" diye soruyu değiştirdi."Pek bir şey konuşmadık açıkcası, bir ara bu duruma düştük diye özür diledi sonra da Tuğçe hakkında konuştuk, kesin öğrenmiştir diye korkuyordu. Bu kadar."
"Iyy ne kadar sıkıcısınız!" diye söyleniyordu. "Kusura bakmayın hanım efendi, ne konuşmamızı isterdiniz?" diye sordum alayla, ardından gülmeye başladı bu söylediğime.
"Hadi kalk gidiyoruz." diyip zıplayarak ayağa kalktı. "Nereye?" diye sordum merakla.
"Otelde eğlene bilecek bir lobi varmış, müzikli ve en önemlisi pasta falan bedavaymış."
Deli bu kız, işi gücü yemek yemekti. Ne olduğu hiç fark etmiyordu Sena için, yeterki yiyebilecek bir şey olsun. Bu dediğine güldükten sonra, kendimize ceki düzen verip aşaya indik.-Derya
Nerdeyse bütün sınıf oradaydı, tabi bedava müzik, pasta ve içecekler vardı, kim olsa gelmez ki? Çok büyük ve modern dekorları olan bir salondu.
Tuğçe, ördek gibi peşinden dolanan kızlarla bir köşede takılıyordu ve beni gördüğü an sinirli bir şekilde bana bakıyordu. Ama onla şuan hiç uğraşamıcaktım! Sena'yla pastamızı ve içeceklerimizi alıp boş yerde oturduk. Müzikte baya iyiydi, insanın dans edesi geliyordu. Gün iyi başlamadığı halde, iyi bitiyor gibiydi. Uzakta duran Can bizi görüp yanımıza gelip oturdu. Sena ona dönüp "Tuğçe delisi pes mi etti? Seni burda görüp bir şey yapmıyor." diye sordu. "Bilmiyorum bende, çok garip." diye cevap verdi. Kesin kafasında bir şeyler geçiyordur onun! Bakalım sonunda ne çıkacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLAYIN İÇİNDE [tamamlandı]
Teen FictionBir gün aslında tanıyor sandığın insanın gerçek hikayesini öğrensen ne yapardın? O duycakların hayatını etkiliceğini bilseydin engel olur muydun? İki ayrı insan birbirinden habersiz aslında aynı olayın içinde. Bunu öğrenmeye hazır mısın? İçinde sakl...