Beszél.**
Gven te vagy az?Meg változtál.Miért?
Szia Stefan igen meg változtám.Mindenki meg változok akkor már én is.Mit szólsz?
Szerintem jól nézel ki.Illik is neked a barna haj.Csinos vagy.Azta észvesztő vagy.
Köszönöm Stefan.Amúgy jó a dalod.Hero?Ez honnan jött?
Gven,ez a dal akkor jött mikor te el mentél és akkor jött ez a dal.2 hónapok dolgoztam vele és először neked mutattam volna meg.Mert ezt neked irtam.Mikor meg tudtam hogy meg haltak a szüleid .Én akartam lenni aki melletted van.De Alex ki előtök.És ő lett a hősöd.És én azért hagytalák el mert,..Meg fenyegetek engem.Én láttalak a temetésen probáltál erős lenni.
Stefan most mennem kell.Kérlet bocsás meg.Szia.
Beszéldekés vége****
Nem akartam vele máradni tovább,ki mentem.És haza mentem Annahoz le ültem és el kezdtem irni:
Fejembe millió gondolat,hogy hagynom kellett volna hogy a szivvemre hallgassak.Mert mindez idáig a járt útat jártam.Nem vezett el semmi de valami mégis hiányzik..
Anna be jött és el vette a papirt el olvasta.
Hercegnőm,mi ez a szöveg?Kin jár az eszed?
Királynőm ez a szöveg most engem ir le.És ma találtoztam Stefannal és el keztünk beszélni.Jó sok emlék fel jött,és olyanokat mondok hogy valaki megfenyegete hogy hagyon el.Nem értem.
Hercegnőm,ő sokaig gyaszolta a szüleig.Mert majdnem 2 évig egy pár voltátok és sokat volt ő a szüleigel.Ahogy el mentél ő mindennap el ment a temetőbe,és akkor festette be a hajak. Ő igazan szeretek.Én láttam a fájdalmat a szemébe.
Nem hisszem.Mert érzelem nélkül mondta ki hogy vége .De hagyunk,ő a múlt.Egy csodás tévedés.Vele volt a sok emlék.De most beszéljünk másról.Nézünk Animét .Mondjunk a SUPER LOVERS-t.Imádom azt az animét.
Anna és én a legjobb barátnők vagyunk.
Mindig a BFF-ek hasonlikanat.De Anna és én nem.Más a stilusunk.
Én Japán fan vagyok.
Anna Korea fan.
Én imádom az Animét,főleg a YAOI-t.
Anna pedig a Korai filmetek szereti.
Ő mindig pozitiv és pedig negativ.Ezért vagyunk a legjobb barátnők, ki egészitjünk egymást.Hagyunk.
Mindenki meg változok és észere se vettem,példaul:Anex már nem a legjobb barátom.Stefan a bizalmamba próbá fértőzni,Anna Stefan pártjak fogja.Krisz nem jár suliba.
Otthon pedig: Alex barátnője meg fenyegetek.Ben nagyon kedves lett velem.Emma....Emma ő egy nagyon szupi csaj imádom ők.Jack próbál több idők velem lenni.Max kedves csak a tesoja kinyir engem.
Most az új kinézetem.Nem tudom hogy én é vagyok.Ahogy mondtam :Új suli Új élet.Olyan mindha egy Drámában élnét.Minden bonyolutabb és nehezebb.
Meg szüntettem a barátságok Alexel csak a haverom lesz kivel hébe hóba beszélek vele.A szivem majd meg gyogyúl.Az élet úgy változik ahogy ő akarja.
Hercegnőm el bambultál.Nézünk meg a Lopott idők.
Ahogy akarod Királynőm .És sajnálom hogy elbambultam,csak az életn gondoltottam. Hagyunk a filmet.Mond el gogy mi bánt. Csak az hogy mindenki meg változok.És én is.Bele bolondulok ebbe az egészbe. Hercegnőm.Ezt hallgazd
Annaval még sokaig beszéltem.Az utan el aludtunk .
YOU ARE READING
Az Én Történetem/Befejezett/
Teen FictionEgy lányról szól ,hogy változik meg az élete . Új suli Új élet .. Egy tizen éves lány a főhős ki próbál tovább lépni a múlton . Remélem tetszeni fog.