PROLOG

140 19 24
                                    

IN URMA CU 7 ANI

Bella mergea incet pe strazile New York-ului, fiind o zi de de toamna. Era pierduta si nu stia ce se intampla cu ea. Era doar o fata de 15 ani cu parul saten si ochi verzi de culorea smaraldului, dar asta nu a impiedicat-o sa isi foloseasca puterile pentru a scapa de niste oameni ce o capturasera pentru a face experimente pe ea. Acestia stiau mai multe despre ea, decat stia fata despre ea insasi. Avea niste puteri de care nici ea nu avea habar ca le are pana in ziua in care si-a distrus intregul sat atunci cand acei nenorociti venisera dupa ea. Bella dorise doar sa ii indeparteze si sa fie lasata in pace, dar nestiind cum sa isi controloze puterile a ajuns la aceasta tragedie.

Asta nu mai conta. Era important ca era in viata si stia unde trebuia sa ajunga, dar nu stia cum si asta era problema. Dupa ce a cerut mai multe indicatii, oamenii uitandu-se ciudat la ea, si a mintit putin a ajuns acolo. Statea in fata turnului Stark. Dorea sa vorbeasca cu Tony Stark, faimosul bilionar si geniu, cunoscut si sub numele de Iron Man.
Bella a vazut o sonerie si a apasat pe micul buton, iar dintr-o data o melodie clasica a inceput sa se auda "Ciudat mai e omul asta" s-a gandit fata. Deodata s-a auzit o voce robotica:
-Numele si scopul vizitei.
-Trebuie sa vorbesc neaparat cu Tony Stark. Am nevoie de ajutorul lui ! a spus rugatoare.
-De ce ai avea nevoie de ajutorul meu ? Ai nevoie de ajutor sa iti gasesti un adapost ? Daca raspunsul este da, atunci nu esti in locul potrivit, se aude o alta vocea.

Era vocea lui Tony, cel mai probabil.

-Tocmai am scapat de niste ciudati trimisi de la Hydra sau ceva de genul, care voiau sa faca experimente pe mine. A da, ti-am auzit numele la un moment dat! spune usor iritata si mintind la faza cu numele lui.

Barbatul nu mai spune nimic, iar usa de deschide. Bella a intrat precauta. Locul era imens si chiar frumos, dar nu se putea lasa distrasa de imprejurimi. Dupa cativa pasi, aceasta a dat nas in nas cu nimeni altul decat Iron Man.

-Lucrezi pentru ei? De ce ai venit aici? intreaba acesta

-Nu lucrez pentru ei. Abia am reusit sa scap de ei si de dorinta lor de a face experimente pe mine. Nu am nicio intentie in ati face rau. Crede-ma!

Dupa cateva momente barbatul a oftat si a iesit din costumul sau de fier.

-Spune-mi tot si motivul pentru care are ai nevoie de ajutorul meu, a spus acesta stand inca in alerta.

Fata a rasuflat usurata si a inceput sa povesteasca totul cu fir de-a par, neuitand niciun detaliu. In timp ce fata vorbea, Stark primise confirmarea de la F.R. I. D. A.Y. ca fata nu mintea.

-Uite cum facem, a inceput acesta. Voi face niste teste ca sa vedem ce este cu puterile tale. Bine? Apoi, daca tot nu ai unde sa te duci poti locui cu mine. Si asa locul asta e destul de mare. Ce zici?

Ochii fetei s-au marit, iar un zambet a incepu sa ii apara pe fata.

-Iti multumesc din suflet. Multumesc, multumesc, multumesc, a repetat Bella fericita si l-a imbratisat.

Tony a fost luat prin surpindere, dar i-a raspuns la imbratisare, schitand un zambte.
Dupa aceea, cei doi au mers intr-un laborator imens. Acolo, fata s-a intins pe o masa, iar testele, care nu erau putine, au inceput.

Dupa un timp, fata l-a auzit pe barbat murmurand:

-Nu are cum! Nu este posibill!

Fata s-a ridicat de pe masa pe care statea si a mers langa geniul bilionar ce se uita foarte intens la rezultatele ei.

-Ce s-a intamplat?

-Vestea buna, a inceput direct Stark, este ca am aflat de unde ai puterile. Vestea rea este ca am gasit extrem de multe particule dintr-o stea in sangele tau.

-Cum adica?

-E ca si cum o stea s-ar fi prabusit peste tine, apoi o parte din aceasta s-a fuzionat cu tine, i-a raspuns acesta la intrebare.

Ramane tacuta, neputand sa spuna ceva. Era confuza si speriata si nu stia ce avea sa se intample.

Vazandu-o, Tony Stark a spus:

-Daca tot vei locui cu mine, o sa te ajut cat de mult pot sa inveti sa iti controlezi puterile. Facem asa?

Se uiti la el, apoi schiteaza un mic zambet:

-Asa facem!

De atunci Bella dus o viata cat se poate de normala. A ramas cu Tony, care o trata ca pe fiica pe care nu a avut-o niciodata. Acesta incerca pe cat mult posibil sa o protejeze de lumea rea ce incerca sa puna mana pe fata. Insa, putin stia acesta ca in curand salvarea lumii cu fiecare ocazie avea sa depinda de ea. De asemenea, cu cat crestea, Bella va avea sa inceapa sa ia singura decizii extrem de importante.

O noua carte, o noua poveste. Sper din suflet sa va placa. Acum va las. E 2 jumatate noaptea si mor de somn

Nu uitati sa faceti acea steluta aurie pentru ca ma motiveaza si imi arata ca doriti si mai mult.

Antonia_Jackson
ToukaIHP
_-_JunkieJunkie_-_

Daca va deranjeaza tagul imi cer mii de scuze.

Everything will changeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum