1. Bölüm

317 47 64
                                    

Kaç ölü var komutan? Komutan ses verin kaç ölü var?
Olamaz o da ölmüş asker çabuk saraya haber ver düşman askerlerinin saraya girmemesi lazım korumalar dikkatli olsun.

Emredersiniz efendim

Asker saraya geldiğinde her yer talan edilmişti zaten, ben o zaman sadece sarayda bir bohçacı kadın olarak iş görüyordum.

HEY sen kadın buraya gel

Beni mi çağırdınız efendim?

Evet seni çağırdım

Buyrun

Saray ne zaman bu hale geldi

Bilmiyorum efendim.

Nasıl bilmiyorsun salak kadın. Burada değil miydin?
Askerler zindana atın bunu, su vereni öldürürüm orda çürürsün.

Durun lütfen bana bunu yapmayın...

Bana bunu yapmayın çünkü burdan ayrılmak istemiyorum.Siz insanlar beni öldüremessiniz desem dalga geçtiğimi düşünecekler. Bu Romalılar gerçekten... Bütün saray kadınları ölmüş ve ben sarayda tek kadın kalmışım hiç düşünmezler mi bunlar bu kadın nasıl hala yaşıyor diye?
Aman düşünmesinler zaten düşünseler ne olacak ki?
Hem olacakları tahmin edebiliyorum düşünürlerse beni öldürmeye kalkışacaklar.

Ah zindan kaç gün oldu 20 günü geçtim su vermiyorlar yemek de öyle hala ölmedim.Yukarıda ki konuşmaları duyabiliyorum.

Komutanım bizim zindana attığımız kadın hala yaşıyor

Ne saçmalıyorsun sen?

Efendim isterseniz bakın yaşıyor. Cadı olmalı bu kadın

Bir cadı olmadığım kalmıştı zaten salak asker.
Komutanla birlikte biraz sonra aşşağıya indiler.

Efendim bakın nerdeyse 1 aya yaklaştı kimse su ve yemek vermediği halde yaşıyor.

Açın zindanın kapısını

Efendim girmeyin içeri size zarar verebilir

Gerçekten aptal bu asker zarar vercek olsam beni zindana atmadan verirdim.Keşke zarar verebilsem ama insanları öldüremem.

Asker sana emrediyorum aç kapıyı yoksa ölürsün

Emredersiniz komutanım

Al kapıyı açtı da ne oldu sanki? Bana bir şey yapamazsın komutan.
Suratıma iyi bir yumruk çaktı acımadı ama acımış taklidi yapmak zorundaydım. Sonra bıçağı ile bileğimi kesti evet kanlar akıyordu ama iki dakika sonra iyileşecektim. Rol yapma zamanı

Ah ah lütfen acıyın bana

Sen kadın nesin

Efendim ben sadece bir kadınım,bohçacı bir kadın

Ver bileğini

Hay lanet girsin iyleşmiş bileğim

Sen kadın kazığa oturtulacaksın pis cadı

Ah yine mi böyle oluyor olamaz kaçma zamanı geldi o zaman.
Normal bir insan olarak yaşamak istiyordum sadece (kendi dünyama dönene kadar).
Ama olmayacak burdan da kaçmak zorundayım.
350 yıl önce İspanya'da da aynısı olmuştu.
İnsanlar gerçekten saflar kilise cennetten ev satıyordu. Ne büyük kayıp acıyorum. Orda da cadı kararı verilmişti üstümde. Neymiş efendim Dünya'nın döndüğünü söylemişim Galieo'dan önce söyledim ben bunu ve beni yine cadı sandılar. Yazık kim bilir İtalyan bu bilimciye ne yaptılar ben size söyleyeyim. Katoliler işte bilme saygıları yok "Tanrı tanımaz" dedi ve dinden atıldı Ayrıca bildiğime göre onuda öldüreceklerdi.Asker...

Hey cadı kazığın hazırlandı

Ellerimi arkadan bağladı ve beni yukarıya halkın önüne çıkardılar. Komutan yine konuşmaya başladı.

Bu gördüğünüz kadın cadıdır.Saray halkını da bu kadın öldürmüştür.Düşmanlarımız bu kadını bize musallat etmişlerdir.Ve şimdi bu kadın ölecektir.Getirin kazık fıçısını

Hay lanet giresi.

Pis cadı öleceksin

Sana cadı değilim desem inanmassın değil mi?

Beni kandırmaya çalışma

Aptallarla uğraşmayı hiç sevmiyorum. Yapacak bir şey kalmadı evet seni ben öldüremem komutan ama kendi askerlerin öldürebilir ya da sen kendini öldürürsün.

Askerler oturtun fıçıya

Durun

Parmaklarımı şıklattım ve zaman kısa bir süreliğine durdu ellerimdeki iplerden kurtuldum. Fıçının üstünde askerler tutuyordu beni yere atladım.

YARI ÖLÜMSÜZ (~KNJ) DüzenleniyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin