21.Bölüm "Bencil"

1.4K 87 44
                                    

Herkese selam, sanırım yeni bölüm biraz geç oldu ama umarım beğenirsiniz, iyi okumalar gjfdkls

Önümde beliren Audinin kapısı açıldı ve Deniz yanına gelmem için elini koltuğa vurdu.Gülümseyerek koltuğa oturdum ve kapıyı kapattım.Ön koltuğa bir bakış attığımda Yeliz'i fark ettim, Deniz'le aynı arabada olması onu rahatsız etmiyor muydu?

"Hoşgeldin." dedim Deniz'e yarım yamalak sarılırken.Omzumdaki yüzünü görmedem bile kaslarının oynadığını fark ederek gülüşünü gözümün önüne getirdim.

"Nasıl gidiyor bakalım?" Gözlerimi aynaya çevirdiğimde Yeliz'le göz göze geldim.Hemen Deniz'e döndüm ve arka cebimde popoma batan telefonu çıkardım. "Bilmiyorum, iyi gibi.Sen ne yaptın?" diyerek Deniz'i yanıtladım ve arkama yaslandım.Barış'ın bakışlarını üzerimde hissediyordum ve aynaya bakmaktan artık korkuyordum.

"Biliyorsundur," dediğinde göz kırptı ve kolunu omzuma attı.Yeliz arabada diye mi yapıyordu bilmiyorum, rahatsız da olmuyordum çünkü en çok Barış'a güveniyorsam, sonra Deniz'e güveniyordum.

Kısa sessizliğin ardından araba durdu.Hepimiz arabadan indik ve küçük bir topluluk halinde içeri girdik.Kimsenin konuşmaması dikkatimi çekerken Barış'ı yanımda, Yeliz ve Deniz'i bizden 2 metre önümde buldum.

"Telefonumu vermeye ne dersin?"  dediğinde telaşla arabadan inerken cebime sıkıştırdığım telefonu çıkardım.Ona uzatırken o da benimkini verdi ve yine kısa bir sessizlik oldu.

"Yarın yemeğe çıkmak istiyorum." Kafamı şaşkınlıkla ona çevirdim, yemeğe mi çıkmak istiyordu?

Elimi saçıma götürdüm.O sırada içeri girdik. "Bana neden söylüyorsun?"

"Çünkü seninle yemeğe çıkmak istiyorum."

"Randevu mu?" dedim sırıtışımı bastıramayarak.

"Sen ne diyorsan," Kolunu omzuma atıp beni kendine çektiği an zaten sıcaktan terleyen vücudumu ben de ona yasladım.

İyi gidiyor gibiydi.Yani bir adım atmıştı, yarın çıkmak istiyordu ama korktuğunu biliyordum.Gamze gibi olmamı istemiyordu.

Kafamı görebileceği şekilde ona doğru çevirdiğimde yüzündeki tedirginliği fark ettim, ve içimdeki acıma duygusu istemsizce bütün duygularımı hapsetti.

Deniz görevliyle konuşup bize masa ayarlarken Tolga'yı fark ettim.Yeliz'le bir şeyler konuşuyordu ve yüzünde mutlu bir ifade vardı.Bir süredir onu sık görmüyordum.

Sonunda hep beraber masaya ilerlerken Barış'ın yanındaki yerimi aldım, masanın ucuna Deniz oturdu ve Tolga'yla Yeliz'i karşı tarafa bırakmış olduk.Yeliz ve Tolga sohbetlerine devam ederken gözlerimi boş masada gezdirdim.Karnımın çok acıktığını o zaman fark ediyordum ve garson masaya gelirken bile rahatlamış hissediyordum.

Menüler masadaki yerlerini buldu ve herkes ne yiyeceğine karar verirken sessizlik hakimdi.Barış menüyü masaya bıraktığında bana doğru eğildi ve menüme baktı. "Ne yemek istiyorsun?"

"Bilmiyorum, sanırım et yiyeceğim."

Parmakları menünün sayfalarını çevirirken hedefini bulduğunda parmağıyla gösterdi. "Buranın ızgarası iyidir." Gülümseyerek karşılık verdim ve menüyü masanın üstüne bıraktım.Garson masanın başında belirdiğinde siparişleri aldı ve uzaklaştı.

KOYU BEYAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin