9.Bölüm

476 53 17
                                    

İyi okumalar ^^

"Gerçek olduğuna emin misin?" Yanaklarımı şişirdikten sonra cevap verdim.

"Evet Zayn, daha delirmedim."

"Yani sadece bu garip. Sanki seni takip ediyor gibi."

"Hayır, onun isteklerinden biri de dünyayı gezmekti."

"Peki." dedi Zayn ve bana biraz süre tanırken kendi aklından da sorusunu toparladı. "Onu orada o kızla gördün ve gerçekten hiç üzülmedin mi?" Başımı sağ-sola salladım. Bunu hissedecek çünkü başım omzunda.

"Hayır. Sanki sıradan biriymiş gibi geldi çünkü bende eğleniyordum. Sabah Harry'e evet derken bu kadarı aklıma gelmemişti. Yani sadece kahvaltı edip döneriz sanıyordum ama o muhabbetlerden sonra kendimi ne kadar zorlasam da ona hayır diyemedim."

"Onunla tam olarak ne yaptınız?"

"Kahvaltıdan sonra önce göl kenarına gidip biraz koştuk. Sonra arabayla ara sokakları, geniş caddeleri falan birkaç kere turlanıp güzel bir kafe bulduk. Orada hem kahve içtik hem de dondurma ve pasta yedik. Zaten vişneli-çikolatalı pastayı sevdiğini öğrendiğimde ona karşı ayrı bir sempatim oluştu. Oradan çıktığımızda saat daha birdi ve biz hala otele dönmek istemiyorduk. Aslında onun yanında dile getirmedim ama bende istemiyordum çünkü sohbeti zevkli ve yanında rahat hissediyorsunuz. Sanırım uzun zaman sonra sen ve arkadaş grubum dışında bir erkeğin yanında tamamen rahat oldum. Dediklerimi, düşündüklerimi önemsemeden dışarı vurdum ve bu beni çok rahat hissettirdi, sanki uzun süredir tanışıyor ve çok yakınmışız gibi. Matt ve yeni sevgilisi ile de lunaparkta karşılaştık. Aslında evet lunaparklardan nefret ederim çünkü oralar hiç bana uygun değil ama ona kocaman olan ayıcıkları sevdiğimi söylediğimde bana en büyüklerinden birini o şekilde kazanabileceğimizi söyledi. Bende kabul ettim ve oraya gittik. Biliyor musun, sanırım artık lunaparklara daha sıcak bakıyorum."

"Senin üzerinde iyi bir izlenim bıraktığı kesin." Başımı onaylarcasına salladım. "Ona önceden bu kadar yakın değildin." diye başladı sözlerine Zayn. "Bunun Caitlin veya Madison'ın dedikleri ile ilgisi olabilir mi?" Düşünmeme gerek kalmadan cevap verdim çünkü zaten bunu önceden kendimle çok tartıştım.

"İlgisi var, hemde bayağı. Etrafımda kimse bana o gözle baksın istemiyordum ama bugün Matt'i görüp kalbimde bir değeri kalmadığını anladıktan sonra bunu dert etmemeye başladım. Belki sana çok saçma gelecek ama ilk ayrıldığımız zamanlarda bana dokunan erkeklerle bile onu aldatmış gibi hissediyordum. Babamın şirketini düşündüğünde bu berbat bir şey." dediğime güldü.

"Öyle olmalı. Yine de bunları aştığını görmek güzel." İç çektim.

"Kesinlikle."

"Öyleyse şimdi erkeklerin yanında daha rahat hissediyorsun."

"Zayn, beni biliyorsun. Gerçekten tanımadığım hiç kimsenin yanında çok rahat olamam. Ama yine de soruna evet diyebilirim, teknik olarak."

"Yani bundan sonra Harry'i her seferinde geri çevirmeyeceksin?" Soru sorar tarzda konuşmasına değil de dediklerine takıldım.

"Ben onu her seferinde geri mi çeviriyordum?" Kıkırdadı.

"Öyleydi. Sana yaklaşabilmek için çok çabaladı ama sen fark etmedin, kendi kendine başka şeylerle meşguldün çünkü." Alnımı boyun girintisine yerleştirdim ve gözlerimi sıkıca kapadım. Bunu yaptığımda etrafımda sarılı olan kollarını sıkılaştırdı. O neye ihtiyacım olduğunu biliyor.

"Tam bir gerizekalı gibi hissediyorum." diye itiraf ettiğimde güldü.

"Hala bunu telafi edebilirsin."

Dear DarlingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin