18. Bölüm Birkez Daha

806 48 23
                                    

Medyada Ha Eun var.

Ha Eun'dan
(Arkadaşlar o kötü kızın asıl adı Ha Eun. Ama kısaca Eun diyorlar. Birde Arin'in kardeşiyle aynı isme sahip. Orasını boşverin.)

Karşımda denizde eğlenen çifte baktım. Kim So Arin. Hayatın bundan sonra kötü bir hal alıcak buna emin olabilirsin.

Benim olana dokunmamalıydın. Özellikle aileme dokunmamalıydın. Herkesten intikamımı alıcam.

Herkesten.

Arin'den/Saat 19:50

Gözlerimi açtığımda hala aynı yerimde olduğumu farkettim. Yanıma baktığımda uyuyan bir Suga ile karşılaştım.

Saate baktığımda yemeğe 10 dakika kaldığını anladım. Hemen Suga'ya dönüp uyanması için seslenmeye başladım.

Ben
"Suga hadi kalk. Suga. Suga kalk hadi."

Gözlerini açıp birkaç saniye bana baktı. Bu bakışmadan rahatsız olduğum için gözlerimi kaçırıp ayağı kalktım.

Ben
"Hadi kalk artık. Yemeğe 10 dakika kalmış."

Suga
"Tamam kalktım."

Suga'da ayağı kalkınca ayakkabılarımızı giyip otele doğru yürümeye başladık.

Sonunda otele gelince içeri girdik ve asansöre binip yemek katına çıkmaya başladık. Yemek katı en üst kattı.

Asansörden inince bizimkileri aramaya başladım. İlerde gördüğüm kalabalığa dahada dikkatli bakınca bizimkiler olduğunu gördüm. Yanlarına doğru gidiyordum ki biri beni engelledi.

Suga
"Yemek al istersen."

Ben
"Tamam."

Yemeklerin olduğu yere gidip Kimchi aldım. Yanınada kola aldım.

Suga
"Hey bunlarla doymazsın. Biraz et al."

Diyip etlerden birkaç tanede benim tabağıma koydu. Ardından beni bizimkilerin masasına doğru itmeye başladı.

Onların yanına gittiğimizde boş olan yerlere oturduk.

Dami
"Nerdesiniz siz ya?"

Suga
"Hiç sahilde biraz takıldık."

Bizimkiler bana imali bakışlar atarken BTS'e baktım. Onlarda aynı bakışı Suga'ya atıyolardı.

Suga ve ben
"Aklınızdaki düşünceleri silin hemen."

Aynı anda konuşmamız üzerine hepside bakışlarını düzelttiler.

Suga'yla birbirimize bir bakış attıktan sonra yemeğimiz yemeye başladık.

~~~~~~~~~~~~~

Yemeklerimiz bitince birbirimize bakmaya başladık.

Tae
"Birşeyler yapalım."

Kwang
"Aynen."

Dami
"Daha önce yapmadığımız şeyler."

Rm
"Otel dışına çıkamayız."

Dami
"Otelin içindede yapılacak şeyler vardır heralde."

Ben
"Ne gibi?"

Dami
"Bilmem. Mutlaka daha önce yapmadığımız şeyler buluruz."

Jimin
"Hadi sahile inelim."

Joon
"Evet hadi sahile inelim."

Tae
"Hadi gidelim."

Who Are You? || Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin