Çağıl

1.2K 61 4
                                    

multimedia Çağıl

kahverengi saçları ölü gibi duran beyaz teni ve açık kahverengi gözleri vardı. Eteği yok denecek türdendi derin bir göğüs dekoltesi...tak tak sesi çıkaran topuklularınıda söylemeden geçemeyeceğim dış görünüşü ben sürtüğüm diye bağırıyordu resmen. Adını bilmediğim kız nerdeyse Metenin kucağına oturucaktı ve herkes bunu o kadar normal karşılıyordu ki bir tek ben aile var burda napıyorsunuz siz ya bakışı atıyordum. Mete de sıkılmış olucakki kızı hafif bir şekilde itti kız "aşkıııım ama ben seni çok özlediiim" dedi ağzını yaya yaya. Allahım yarabbim sen beni nelerle sınıyorsun tutun beni şimdi yolucam bu kızı...

mete "çağıl içeri geçelim mi?" dedi. Demekki bu sürtüğün adı Çağıldı. Anca böyle bir isim yakışırdı zaten ona. İçeri geçtiler bende arkalarından öylece baktım. Arka bahçeye açılan kapının olduğu duvar tamamen camdandı o yüzden onları rahatlıkla görebiliyordum Mete Çağılın kulağına bir şey söyledi ve kız birden kahkaha atmaya başladı. Merak duygusu içimi kemiriyordu. Çağıl Meteyi öpüp dışarı çıktı bizede Mete benim avucunuzu yalarsınız gibisinden baktı ve gitti. Güzel kızdı Allah için ama davranışları tam bir sürtük gibiydi. Çağıl gitikten sonra Mete de aramıza katıldı. Eliz beni dürtüp evi gösterdi. kalkmak istediğini anladım ve herkese güle güle diyip evimize gittik yerleşmemiz hemen hemen bitmişti. Eliz tuanayı, bende badeyi aradım. burda yaşamalarını teklif ettik onlarda bizim gibi birlikte yaşıyorlardı. bu ev hepimize hayli hayli yeterdi. kızlar teklifi duyunca çok sevindiler ve kabul ettiler. yarın yanımıza geliceklerini söyleyip kapadılar. Eliz'i televizyonun başında bırakıp odama çıktım evdeki en büyük o da benimdi kocaman bir balkonu vardı. Ama maalesef manzarası öyle deniz falan değildi yandaki evin benimle aynı olan odasını görüyordu. Üstümdekilerden kurtulmaya karar verip yeni yerleştirdiğim dolabı açtım içinden bir şort ve askılı çıkardım. Soyunup onları giydim. saçımı düzeltip döndüm ki birde ne göreyim perdeyi kapamayı unutmuşum ve yan evin balkonundan mete bana doğru bakıyor. Acaba görmüşmüdür  ?

Yan KomşumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin