İhanet

25 2 0
                                    

   İlk dönemin sonlarına doğru ne de olsa sınava girecekler deyip öğretmenler 12. Sınıflar arası oyun düzenledi. 5 şube katılsbiliyordu ve ancak 5 kişilik gruplar oluşturulabiliyordu. Ama onlar çok ısrar etsede yapamadılar. Oy birliği ile atacakları kişiyi seçtiler ve Deniz çıktı. O da "Sağlık olsun. Bugün şanssız günümmüş" deyip aralarından ayrıldı. Onlar aslında Deniz'i kendi aralarında dışlıyorlardı ve bir süredir onu gruptan atmak istiyorlardı. Nedeni ise artık ezik ve başarısız olmadığıydı. İyi dövüşüp laf sokabiliyordu. Kuzeninin verdiği taktikler işe yaramıştı. Ama onlar yinede katlanmışlardı. Artık okulun popülerleri arasına girdiğinde ise sabırları taştı çünkü çok fena ukalalaşmıştı. Ya da onlar onu öyle tanımlıyordu. Aslında Deniz o kadarda bir grupta olma isteğinde değildi. Herkes tek bir grup olsa ne güzel olurdu. Ama yine de şansını deneyip Erkinlerle konuştu ve yaptıklarından dolayı birbirlerinden özür dilediler. Araları düzelmişti ve onlar gruplarında bir kişinin eksik olduğunu gelmek isteyip istemediğini sordular. O da gruba katıldı. Ve bu TABDER i sinir etmeye yetmişti aslında artık TABERlerdi ama deniz bunu. Bilmiyordu. Oyun oynandığında Deniz üstün bir başarı ile grubunu 1.liğe taşıdı. Ama TABER ise 3. olmuştu. Yine de iyi bir başarıydı. Sonra Deniz onlara "İyi oynadınız, gelemediğim için cidden üzgünüm." dedi ve gülümseyerek onlara elini uzattı. Onlarda ellerini çektiler ve dediler ki "Biz TABDER i dağıtıyoruz" dediklerinde denizin yüzü asıldı ve gözleri buğulandı. Ne olduğunu sorduklarında o da "İlk defa gerçekten arkadaşlarım olduğunu sandım. Ama onlarda dağıldı gidiyor" dedi ağlamaklı bir sesle. Diğerleride yaptıklarının kötü olduğunu anladı ama yinede yalanları sürdü. Taa ki sönem sonunda 6 şar kişilik gruplarla fotoğraf çekilene kadar. Onlar birlikte çekilirken boşluğun dolması in yanlarına Merveyi aldılar. Deniz ise buna üzüldü ve o da inadına Erkinlerle birlikte çekildi. Sonra akşam olduğunda Deniz kafa dağıtmak için Erkinlerle buluştu ve biraz bira içince az da olsa kafa buldu. Sonra ayrıldılar ama Deniz oradan ayrılmadı. Sonra içeri 6 kişi girdi. Deniz ilk başta sarhoş olduğundan tanıyamadı. Ama sonra onların kim olduğunu fark etti. Yanlarına gidip neden bunu yaptıklarını soracaktı ki başı dönmeye başladı sonra geçti ve sarhoşluğu az da olsa geçmeye başlayınca Deniz kafasını topladı ve konuşmaya başladı ama birden düştü ve uyandığında onlar onun başında endişeli gözlerle bakıyordu. Deniz haliyle çok şaşırdı ilk başta yanlış farketmiş olacak ki o 6 kişi hiç de beklediği kişiler değildi.

TABDER #Wattys2018  (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin