Ohayo jestem Mei Nakahara, chodzę do drugiej klasy liceum i od dwóch lat jestem przeniesiona z innej rodziny, tym razem mieszkam z wychowawczynią która o mnie się troszczy. Kiedy miałam 15 lat pracowałam jako dostawca różnych broni oraz narkotyków a rok temu pracowałam jako kasjerka w sklepie ale niestety za szybko skończyłam tą pracę i od tej pory pracuję jako kelnerka w popularnej restauracji. Od roku nie mam zgranej klasy do pewnego dnia w którym myślałam że będę miała spokój ale tak się nie stało. (Na dole to Mei)
[Kilka miesięcy później]
Aktualnie czekałam na znak od Jokera który miał znaleźć zdrajcę naszej drużyny. Kiedy znalazłam go dałam znać Jokerowi gdzie zdrajca jest ale oczywiście ktoś musiał mnie zobaczyć.
[Mrs.Darkness] Zostałam wykryta, zostawiam wszystko tobie Joker.
[Joker] Rozumiem, odgoń ich ode mnie i niech ciebie gonią.
[Mrs.Darkness] Jasne. Powodzenia, szefie.
Ochroniarze zaczęli za mną biec aż w końcu zgubiłam ich.
[Skull] Joker tylko nie zapominaj o swojej własności.
[Panther] Skull to nie jest pora na żarty.
[Skull] Ale taka jest prawda, Joker powinien być ostrożny ponieważ jego dziewczyna może źle wytrzymać z tym.
[Mrs.Darkness] Skończyłeś,Skull? Mamy tutaj ważniejsze sprawy.
Po chwili zauważyłam sporą grupę policjantów którzy otoczyli Jokera.
[Mrs.Darkness] Ludzie! Joker ma problemy.
[Fox] Nie możemy nic zrobić, pamiętasz co sam powiedział.
Zrezygnowana przemieniłam się w siebie i nie zauważyłam że byłam na ulicy i potrącił mnie jakiś samochód, zaczęłam się przewracać i zemdlałam
[Kilka miesięcy wcześniej, zaczynamy przygodę]
Właśnie szłam do szkoły dopóki nie zauważyłam ulubienicy Kamoshidy (Nauczyciel od W-F) która bała się deszczu, ja na szczęście miałam parasolkę chociaż chciałabym z kimś porozmawiać ale niestety nie chce w dawać się w przyjaźń jak inni to robią. Przechodziłam właśnie obok sklepu gdzie ona była dopóki ktoś mnie zatrzymał.
[Ann] Mei chodź no, pojedziesz ze mną do szkoły z panem Kamoshida.
Nie odpowiedziałam ponieważ nie lubiłam jej wręcz przeciwnie ja ją nienawidzę. Kiedy ona pojechała z nauczycielem od w-fu to odwróciłam się w stronę gdzie zauważyłam blondyna który rozmawia z chłopakiem w okularach. Sprawdziłam która jest godzina i okazało się ze za 20 minut zaczynam lekcję więc szybko pobiegłam do szkoły i powoli zmieniałam buty.
CZYTASZ
Phantom Thieves In My School?! [Zakończone]
FanfictionMei Nakahara jest nielubiana w szkole po zdarzeniach z dwóch lat, młoda licealistka chce zapomnieć o tym co wcześniej się wydarzyło ale z każdym z kim chce porozmawiać ma problem. Z wychowawczynią klasy 2D w Shujin School mają niezbyt zgraną klasę d...