Решението За Ивана

26 2 2
                                    

Прибирахме се... Джо караше... Рей и Сибел бяха при мен в едната кола, а Крис, Алисия и Ерик при Ивана в другата кола... Стигнахме си в града. Оставиха ме удома. Бях сама, защото наще бяха на почивка за 2 седмици... Всички се качихме удома. Аз влязох да си пусна един топъл душ, след това влезе Вани, аз бях готова и отидох при другите... Запонах да им разказвам... След около 5 минути дойде Ивана, още беше съкрушена... Говорихме си да я заведем на психолог, за да ѝ помогнат да се оправи психически... Тя първо отказа, но като видя, че няма да я бъде тази се съгласи... Алисия се обади на някаква там психоложка от интернет (уж извесна)...
   Другите се прибраха по домовете си, закараха и Ивана у тях, но само Рей остана, защото наще бяха на почивка с тяхните и ние се редувахме къде да спим...
На другият ден беше четвъртък.. Станах в 6:45  пих кафе, измих си зъбите, събудих Рей и там обличахме се и тръгнахме за училище... Ивана също беше, но не беше на себе си, беше унила, отчаяна и всичко друго, но не и щастлива...
   Така.. Мина бързоо и този ден в училище. А какво беше след училище? - Часът на Вани за психолог... Тя отиде стоя там около 4 часа.., ако не и повече.... 

Ето и 4 част... Надявам се да ви хареса... Обичам ви...

УченичкитеTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang