Jinyoung beni odaya çıkardı. Daha sonra dolabını açıp bir takım çıkardı. Bana dönüp "üstünde kiler çok dar, onlarla rahat uyuyamassın. Bunlar benim en küçük gecelik lerim, bunları giyip aşşağı gel, ben filmimizi açıp mısırımızı patlatıcam. " Dedi ve aşşağı indi. Ne bu kadarmıydı. Ben bu gece biraz zorlanıcam sanmıştım.
Üstümü giyip aşşağı indiğimde, her şey hazırdı. Çok etkilenmiştim. Hemen Jinyoung un kollarının arasına girdim.
Sevgili gibi davranmak çok zordu. Neyse yanına gittim. Korku filmi açmıştı. Her korktuğum da ona daha çok sarılıyordum. O da kahkaha atıyodu. Pöff plan olmasa asla böyle bir şey yapmazdım.
Sonunda film bitmişti. Yatağa gittik. Jinyoung anlımdan öpüp "hep bu anı bekliyodum, iyiki varsın". Demişti.
Yatağa girdim, Jinyoung beni yanına çekti. İğrenç. Sevmediğim bir adamla yatıyordum. Biraz bekledim.
Sonunda Jinyoung uyumuştu. Hemen diğer tarafa gittim. Bir anda üzüntüye kapıldım. Sevdiğim adamı tuzağa düşürmek için nefret ettiğim bir adamla yatıyordum. Kimbilir ona nolucaktı. Bir anda üzüntüye kapıldım. Ama sonra " Sen daha küçüksün, benden böyle bir şey isteme" Cümlesi yankılandı kulaklarımda. Bu yolu bitirmeden vazgeçmek yoktu. Hayır onu böyle bir şey dediği için rezil edecektim.
Sonunda uykuya daldım.
Sabah uyandığımda güzel kokular geliyordu aşşağıdan. Hemen aşşağı indim. Jinyoung güzel bir kahvaltı hazırlamıştı.
Hemen gidip oturdum. Jinyoung da karşıma oturdum. Sonra "şey benim sana bir şey demem lazım, bu Yoongi denen şerefsiz benim peşime takılmış beni bırakmıyo kaç kere konuştum onunla ama dün bana benimle birlikte olmak istediğini söyledi. Bende korktuğum için sana geldim. Ve bir planım var biraz acımasız ama ondan tek kurtulma şansım, bu plan sanırım" Dedim. Bana anlayamadığım bir tavırla bakıyodu. "Anlat bakalım" Dedi bir anda. Bende planımı yemek yiyerek anlatmaya başladım. Bana şaşkın bir şekilde bakıyordu. Bende merakla "kabul ettin mi, o sapıktan çok korkuyorum, olmasa bile böyle bir şey olabilir nolursun" Dedim.
Bana gülerek baktı. Sonra "vay be ne yaratıcı sevgilim varmış" Dedi. Evet kabul etmişti. Çok mutluydum. Hemen ona sarıldım. Ama hala ondan nefret ediyodum.
Hemen hazırlanmaya başladım. İlk önce salçayı üstüme döktüm. Sonra makyajımı ağlamış gibi akıttım.
Berbat bir hal alınca Jinyoung ile birlikte bizim eve yürüdük. Eve geldik. Ben ağlamaya başladım. Kapıyı çaldım çalar çalmaz annem açtı. Benim halimi görünce hemen sarıldı. Jiyounga ne olduğunu sordu. O da kızınız anlatsa çok daha iyi olur. Dedi. Annem bana dönüp n olduğunu sorunca ben ağlayarak " Yoongi beni zorla kaçırıp becerdi"dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suga İle Hayal Et
FanficYoongi seni çok seviyorum. Küçükken iken sana yaptıklarım için özür dilerim, nolur beni bırakma