Harry Pov.
Louis, Johannah en ik gaan weer op onze plek zitten. Het is nu de beurt van ons om te praten. Normaal ben je dan blij, want dan kan je de rechter laten weten wat jouw kant is van het verhaal, maar ik ben bang.
Ik moet liegen voor de rechter.
Ik wil het niet, maar ik moet wel.Als mijn vader, Louis wat aan gaat doen, dan ben ik er geweest.
Niemand mag Louis pijn doen.
Ik heb liever dat hij mij pijn doet dan Louis. Hij verdient het gewoon niet..De rechter komt binnen en gaat weer op zijn stoel zitten.
'Goed, nu de pauze is geweest is het de beurt aan Harry Styles om het woord te nemen. Moeder en zoon Tomlinson mogen onderbreken, mocht dat nodig zijn.' Spreekt de rechter. Iedereen knikt en ik sta op.
'Harry Styles, waarom ging jij intrekken bij huize Tomlinson?'
'Ehm.. O-Omdat ik een ruzie had
m-met mijn vader.''Dan is dat toch niet meteen een reden om bij iemand anders te gaan wonen?' Vraagt de rechter.
Ik laat een trillende zucht achter en antwoord:
'Eerst wou ik bij L-Louis gaan logeren, ma-maar het bleef later langer dan, ehm, verwacht.''Dus ik neem aan dat Louis en jij goede vrienden zijn?'
Ik kijk Louis aan. Hij kijkt me aan met een vragende blik.
'J-Ja..'Louis staat op en spreekt uit naar de rechter:
'Dit alles is dus niet waar!' Zegt hij.
Ik pak zijn hand vast, zodat hij me aankijkt. Ik schud langzaam mijn hoofd, maar Louis negeert het.'Harry en ik hebben een relatie en dit hele gedoe is niet begonnen bij en logeerpartijtje.' Schreeuwt hij boos.
Ik zie de rechter aandachtig luisteren.'Ik vond Harry bebloed op de grond, bewusteloos om precies te zijn. Hij had schrammen en overal blauwe plekken. Hij kon nauwlijks nog praten of uberhaupt ademen en waar was zijn vader? Boven om een beetje
aftekoelen, omdat hij net zijn kind bewusteloos heeft geslagen.'
Er verschijnt een kleine traan op Louis' wang, maar hij veegt hem ruw weg.'Hoelang speelt dit al, Harry?'
Vraagt de rechter.'Jaren..' Mompel ik.
'En waar is je moeder?'
Ik begin te huilen. Het is me allemaal te veel. Ik voel Louis z'n handen om me heen. Hij fluistert zachte woordjes in mijn oor om me rustig te krijgen.'Zijn moeder vond het verschrikkelijk om haar zoon elke dag te zien leiden. Ze kon er niks aan doen, dus toen is ze gevlucht.' Antwoord Johannah die ondertussen ook is opgestaan.
'En hoe weet u dat?' Vraagt mijn vader bot. Hij krijgt een waarschuwing dat hij stil moet zijn, maar Johannah antwoord het alsnog.
'Ik heb veel contact gehad met Anne, de moeder van Harry, we zijn al jaren vriendinnen.'
Louis en ik kijken elkaar geschrokken aan. Ik begin weer hard te huilen.
Ze leeft nog. Ze is er nog. Iemand heeft nog contact met haar. Ik kan weer contact krijgen met mijn moeder.
Na al die maanden.. Eindelijk.'Dan wil ik vragen om de advocaat van Desmond Styles te laten opstaan en mijn volgende vragen te antwoorden. De rest van de mensen in deze zaal zijn stil.'
De advocaat van mijn vader staat op en luistert aandachtig naar de volgende vragen:'Is het waar dat Desmond Styles zijn zoon Harry Styles mishandeld en het uiteindelijk laat noemen als kindermishandeling?'
Ik haat dat woord. Ik heb er nog nooit bij stil gestaan. Ik zag het altijd op TV of in de les, maar nog nooit beseft dat ik zelf word mishandeld. Kindermishandeling.. Bah.
'Ja.' Antwoord hij. Ik schrik van zijn antwoord. Geeft hij het toe? Mijn vader staat boos op.
'Hoe kon je? Ik heb je betaalt om je mond te houden! Wat ben je ook een klootzak.' Hij wil zijn advocaat slaan, maar wordt tegengehouden door de politie. Maar goed dat er altijd politie is bij een rechtzaak. Hij wordt meegesleurd naar de uitgang.
'Oh, en jij, meneer Tomlinson...' schreeuwt hij als hij naar Louis wijst.
'...Jij bent nog lang niet jarig!'
De deur sluit en het is akelig stil in de zaal.'Bedankt voor uw eerlijkheid, meneer Sasimah.(de advocaat) De uitslag van de rechtspraak wordt alsvolgt..'
Ik hou Louis stevig vast.'..Harry Styles mag voorlopig bij huize Tomlinson wonen, totdat er een huis voor hem is gevonden. Desmond Styles word voor 5 jaar vastgehouden voor het overkopen van advocaten en het mishandelen van zijn kind en van het liegen tegen de rechter.'
Ik spring blij in de armen van Louis.
Ik weet dat het tijdelijk is, maar dat boeit me niet. Ik mag langer bij Louis blijven. Dat is het enige wat me boeide deze hele rechtspraak.
Ik wil bij Louis blijven.
De toekomst boeit me niet meer.
Ik ben nu bij hem en dat blijf ik.
We vinden waarschijnlijk toch wel een oplossing op te toekomst.Ik hou van Louis en dat mag de hele wereld weten.❤
Wat een klote einde, i'm sorry..
Vergeet niet te stemmen!!
XxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxOm 00:12 gepost, dus eigenlijk donderdag MAAR WHO CARES!
Ik heb midden in de nacht aan dit HS gewerkt dus nii zeiken..
Kusjes love jullie blablabla
ADIOS X
JE LEEST
It's Complicated. Larry Stylinson❤
Фанфик{COMPLETED} Momenten kunnen moeilijk zijn. Dat weet Louis Tomlinson als de beste. Hij maakt lastige momenten mee en hij ziet geen toekomst meer voor zijn ogen. Is Harry sterk genoeg om Louis te helpen? Is er nog een toekomst voor Louis of besluit hi...