Последен Ден От 2017.🔜❤️

4 0 0
                                    

Най-накрая и Люк дойде.Половин час по-късно приключихме с вечерята, пожелахме добър апетит на нашите и аз, Люк, брат ми и сестра ми отидохме на разходка. Всъщност Люк и Браян достаа си допаднаха и станаха приятели. От ден на ден ставаше все по-хубаво.Утре е Нова Година. Отива си и 2017..идва 2018,може би вече нишо няма да е както преди. Нови хора, нови запознанства, нови приключения, нови мечти, нови трудности, просто едно ново начало, но този път с момче до мен. 2018 ще има повече усмивки и по-малко сълзи, повече хубави и по-малко лоши спомени. По-добро хора и по-малко предатели. Надявам се всичко да е перфектно 👌. Благодаря 2017. Благодаря на всички,които напусна.Благодаря на хората ,които останаха с мен въпреки всичко.Благодаря на хората ,които ми отвориха очите.Благодаря на хората ,които се опитаха да ме бутнат. Направихте ме по-силна.Благодаря на хората ,които промиваха раните ми.Благодаря на хората, които слушаха всяка моя глупост.Благодаря на хората ,които ме топлеха.Благодаря на хората ,които станаха част от ежедневието ми.Благодаря на семейството си ,че въпреки провалите ми те все пак са горди с мен.Благодаря на момчето,което не остана, но аз намерих по-добрия. Благодаря на най-добрата си приятелка ,че ми доказа че все пак някой остава.Благодаря й че ме обича.Но най-вече благодаря на себе си.И да както и да е.. Да преминем към сеществената част. След като си поговорихме си взехме сладолед 🍦 и се прибрахме, понеже беше късно. Изпратихме Люк до тях и след това се прибрахме. По пътя сестра ми ме прегърна и ми каза, че ме обича. Странно, от върнах и със същото, но тя рядко ми го казва. Надявам се да е за добро.
................................................................................................................................................
Вече сме вкъщи. Току що се оправих и ще лягам за нови сили утре. ❤️

Хей милички здравейте ❤️Обичам ви и ви благодаря, че четете от книгата ми. 🔜 ще има много интересно развитие ❤️

The unknown street 😋Donde viven las historias. Descúbrelo ahora