Part 1.

397 13 0
                                    

Épp a moziba indultunk, amikor Liza (Az Elizabeth rövidítése) írt.
Liz💓🤞-Ahhj! Tudom, Hogy téged hidegen hagy, de ki jött az új daluk! 😍😍😍😍😍😍💓
Erre elmosolyodtam.
Me-Igazad van, nem érdekel 😂🤞Mennem kell, mindjárt ott vagyunk. 🙄💓🤞
Liz💓🤞- jó hosszú beszélgetés volt😂🤞
A kocsi leált, mire én, apa, anya és a bátyám, Nateniel egy emberként szálltunk ki a kocsiból. Sosem járunk így együtt sehova, csak anya olvasta valami magazinba, hogy a legtöbb válást és elszigetelődést a közös programok hiánya okozza... Egyszer voltam a szüleimmel moziban, mikor valami balerínáról szóló mesét néztek meg velem- 7 éves voltam.
A film után
-Nagyon jó film volt! - kezd társalogni apa kifelé menet.
-Azt hiszem, ott hagytam a telefonom... Visszamegyek érte, a kicsinál találkozunk... - rohanok a lift felé. Rajtam kívül egy kapucnis, napszemüveges, magas férfi volt a liftben. A lift az egyik pillanatról a másikra megállt.
-Remek...- mondja a férfi, rekedtes hangján.
Én azonnal tárcsáztam anyát, aki közölte, hogy hoz segítséget, de minimum 2 óra.
-Mit mondtak a szüleid? - kérdi az ismeretlen pasi.
-Minimum 2 óra.- nézek rá.
-Szuper.- mondja szarkasztikusan, majd leveszi a napszemüveget és a kapucnit. Kérdőn és idegesen néz rám. Én csak értetlenül bámultam zöld szemébe.
-komolyan nem ismersz fel? - nevet fel hirtelen.
-Kéne? - fonom össze a karjaimat, majd még jobban megnéztem, de semmi se ugrott be.
-Harry Styles vagyok- lép közelebb.
-Nos, Harry Styles, tartsd a távolságot. - nézek a szemébe, majd hátrálok.
-És te ki vagy?- ül le a lift másik felébe.
-Emma Hasting. - ülök mellé.
-Azt mondtad, távolság. - nevet fel.
-úgy értettem, hogy ne mássz az arcomba.-mosolygok rá.
-Tényleg nem tudod ki vagyok, vagy teszed az eszed?- veszi komolyra a figurát.
-Miért kéne tudnom?
-Én vagyok az 1D egyik tagja- néz rám félve.
-Ja... Aha, oké. És ezt miért is volt fontos elmondani?-nevetek fel.
-Hát, most tényleg nem szeretsz minket? - néz rám hitetlenül.
-A barátnőm beszélt valami One Direction-ról. Már most elegem van belőletek a nap huszonnégy órájában azt hallgatom, hogy ti milyen helyesek és ügyesek vagytok, és hogy várja az albumot. - mondom tök komolyan, mire felnevet.
-Itt a számom. - ad át egy cetlit a nevével.
-Mint mondtam- nyújtom vissza- már elegem van belőletek.-nézek rá.
Ő csak néz a szemembe, majd elveszi a telefonomat, ami fel volt kódolva, mióta Anya hívott (CSESZD MEG!!!!) és beírta a számát mint : Harry😏❤️
-Nem hogy átírom, hanem ki fogom törölni. - nézek rá.
-Rosszul tennéd - jön közelebb, mire én elhúzódok.
-Nem tudom, mennyire normális idegeneket csókolgatni számodra, de tőlem ez távol áll. - nézek rá.
Ezután tök normálisan beszélgettünk, ismerkedtünk. Én is beszéltem magamról, ő is. Rájöttem, hogy az arrogáns, beképzelt stílusa csak egy álca. Kedves és poénos srác.
Telt az idő, és a lift egyszer csak kinyílt.
-Oh, Istenem- ölel meg Anya.
-Csinált veled valamit ez a srác?-néz szúrós szemmel Harry-re.
-Ha csinált volna, nem lenne ébren - kacsintok a bátyámra, mire Harry felnevet. - Ne nevess ilyen feltűnően, Styles, mert vannak itt rajongóid.- mosolygok rá, majd otthagyom. A szüleim halálra kérdeztek a fiúról a kocsiban, úgyhogy inkább felhívtam Liz-t, mert ugye ha telefonálok, nem beszélhetek velük, úgyhogy elmeséltem neki, hogy milyen volt a film. Azt valahogy kihagytam, hogy amúgy Harry Styles is benne van a storyban...

True Love -H. S.-Where stories live. Discover now