Heey peeps WELCOME BACK
**
Mike's POVNa dat dat meisje weg stormde keek Will me aan. Ik wist dat hij bang was. Ze zag er niet uit. En ze zei danger? Bedoelde ze te zeggen dat Will in gevaar is? Het leek alsof ze niet eens kon praten ze zocht naar woorden. Of ze vond het spannend??
**
Bella's POVIk sta hier nog steeds aan het wachten tot ze naar buiten komen. Ik hoop dat het niet lang meer duurt. Ik hoor een hele harde gerinkel ik schrik er van op. Ik weet niet wat er ama de hand was dus ik probeerde kalm te blijven. Dat ging nogal moeilijk.
Toen zag ik kinderen naar buiten lopen. Ik keek om me heen om te zien of Will er tussen zat. Ik kijk al voor minuten en nu pas zie ik hem. Hij ziet er bang en geschrokken uit. Ik raap mijn moed bij elkaar en sta recht ik zie zijn vrienden ook naast hem... dat gaat het moeilijker maken. Maar het boeit me niet ik loop naar ze toe. Ik zag hoe iedereen schrok van mijn aanwezigheid.
'Who are you, what do you want?!' Schreeuwde Mike ik voelde heel veel ogen op me branden. De moment dat ik naar hem keek schrok ik heel erg. Ik knipperde paar keer en keek opnieuw heel goed. Hij was bang geworden. Maar ik deed het niet om hem af te schrikken.
Ik wou iets zeggen totdat ik merkte dat er heel veel mensen om ons heen waren, ze waren allemaal net uit school dus ze waren onderweg om naar huis te gaan. Ik keek Mike aan en daarna gleden mijn ogen naar Will.
Ik zag dat iedereen zich ongemakkelijk voelde dus ik deed mijn rugtas uit. En pakte er een krantenbericht uit. Ik gaf het aan Mike. Terwijl hij het aan nam hield hij nog steeds oogcontact. Toen hij naar het krantenbericht keek vergrootte zijn ogen en hij deed een stap naar achter.
Hij keek me aan en pakte mijn mouw van mijn jas en sleurde me mee naar een kant van het grote veld. De anderen begrepen nog steeds niet wat er aan de hand was. Mike keek me aan en schreeuwde toen:'how did you find this, how did you find us!' Ik wou het uitleggen maar er kwam geen woord uit mijn mond
Hij keek me nogsteeds dodelijk aan. Terwijl een donker gekleurde jongen die Lucas heet de artikel uit mike's handen trok. hij las hardop voor. En toen keek iedereen me aan. Ik trok me los van Mike en zei zo zacht mogelijk 'Will is in danger' toen bedacht ik hoe dom dat was omdat ze nu zouden denken dat ik bedoelde dat zij het gevaar was. 'HOLY SHIT HOLY SHIT' ik schrok van een jonge met pet en krullende haren, dustin zijn reactie.
'LOOK AT HER ARM' snel trok ik de mouwen van mijn jas omlaag. 'What happend there?' Vroeg het enige meisje, max. 'I..i' ik probeerde de krant uit Lucas de hand te pakken maar zijn arm schoot omhoog en daar kon ik niet bij. En als ik mijn handen omhoog zou doen om het te kunnen pakken zouden ze al mijn snijwonden zien
Ik shrok op van mijn gedachte door Mike die mijn schouder vast had en me aan keek. 'Are you okay?' Ik schudde mijn hoofd zodat hij wist dat het een ja was.'wait for a second' hij draaide zich om en ze waren allemaal in een kring gaan staan. Ze waren aan het overleggen. Over wat weet ik niet. Toen hoorde ik iets achter me. Ik draaide me om en liep de richting op.
Toen hoorde ik dat ze klaar waren dus ik kwam snel terug. 'Do you have a place to stay?' Vroeg dustin. Ik schudde mijn hoofd zodat ze wisten dat ik geen onderdak had. Weer draaiden ze om en begonnen ze met vergaderen. Toen liep ik naar ze toe. Ik wist niet hoelang ik hier nog zou kunnen blijven dus ik deed mijn handen op Lucas en Wills schouders en ze draaiden om. 'I have to go' zei ik ze keken me raar aan. 'It follows me' ik wees omhoog. Ik probeerde zo snel mogelijk te zijn.
Ik pakte mijn rugzak en wou net wegrennen tot iemand mijn hand vast hield. 'What is it?' Het was Will. Ik zag hoe bang hij was ik trok mijn hand terug en keek hem aan. 'It follows you to'
Gaat het allemaal iets te snel? Of niet help me out!! Dit is mijn eerste boek dus ik heb hier niet echt verstand van
Chiao chiao much much much love
💧💧
Bells
JE LEEST
The second power || Stranger things fanfiction s3
FanfictionIam just looking for my friends || all the thoughts are dutch!! This is my first book so it should be so bad😂😂