Ahojte volám sa Vaness Klimentová, mám 15 rokov.
Budem rada ak napíšete nejaké komentáre či sa vám to páčilo alebo nie.. aby som vedela či mám písať ďalej alebo nie.Príjemné čítanie prajem 😊
Aprílová prehánka preto, lebo veľa plače. Bláznivá April, pretože sa narodila 1.apríla.
A dieťa zo smetiska, no to je preto, lebo tak sa začal život malej April-našli ju opustenú v odpadovom koši. Práve oslavuje svoje 14.narodeniny a je rozhodnutá dozvedieť sa pravdu o svojej minulosti. Pri pohľade späť si spomína na niekoho, koho kedysi volala mamina. V jej živote však bolo niekoľko žien, ktoré volala mama a - samozrejme, teraz je tu Merion. Keby si len mohla spomenúť na ozajstnú maminu, alebo ešte lepšie, keby ju tak našla...😔Chcem mamu,ktorá by ma pomaznala a pobozkala ma. Chcem mamu, ktorá by sa o mňa bála. Chcem mamu, pre ktorú by som bola stále bábätko.
Hanni a Katy som k tom, samozrejme, nepovedala ani pol slova. Ony si myslia, že mám mamu. Merion stretli iba niekoľkokrát. Možno boli prekvapené, že je podstatne staršia ako ich mamy, ale nepovedali nič. Dokonca sa zdalo, že sa im páči, keď ju volám vlastným menom."Volala si Merion mama, keď si bola malá?" spýtala sa Katy.
Diplomaticky som to obišla, povedala som, že som ju vždy volala Merion.
Nemôžem teraz začať volať Merion "mama".Veľa žien v živote som volala "mama". Dokonca si ani nepamätám, ako tá prvá vyzerala. Patrícia Williamsová. To je jej meno v mojom obale. Je to veľká kartónová zložka plná papierov a listov a dokumentov. Je na ňom moje meno, ale nikdy sa mi doň nedovolili pozrieť - až kým som nezažila žiť s Merion. Ona to navrhla. Povedala mi, že jej je jedno, aké sú pravidlá, pretože mám základné morálne právo vedieť o svojej minulosti. Merion je svojím spôsobom úžasná, aj keď hovorí so sociálnymi pracovníkmi. Nekričí. Dokonca sa ani neháda. Ian vždy všetko povie potichu, no rozhodne. A tak ustúpili a dali mi moju záložku s papiermi, listami a s dokumentmi.
Dieťa z odpadového koša, toto je tvoj život.
April sa rozhodla, že v deň svojich 14.narodenín nepôjde do školy, ale bude pátrať po svojej minulosti. Zo svojej záložky s dokumentmi atď. sa dozvedela, že prvá sa o ňu starala Patrícia Williamsová. Taxíkom sa odviezla do Wastonu.