Gerçekler

87 4 3
                                    

Merhaba arkadaşlar . Yine phenn :)) Yeni bir bölümlen karşınızdayımm . Boq gibi bir bölüm oldu . Neyse ithafa başlıyacağımı sölemiştim . İlk ithaflarımı yapıyorum .@directionerhazza26 @piremsesimizaylis  Siz de ithaf almak isterseniz hikayeyi votelemeniz + yorum yapmanız + okumanız yeterli  . Sizi seviyorummmm xoxo 

                                         

                                               2 gün sonra ...

                                         Selena ' nın  Ağzından 

Sen bu hallere düşücek kız mıydın Selena . Daha geçen yıl Facebook 'ta '' Aşk acısı da neymiş sen hiç serçe parmağını koltuğun kenarına çarptın mı ? '' yazan kızdın . Aha şimdi gördün mü aşk acısı neymiş. Benim salak kafam yüzünden oluyor bunların hpsi zatenn . Her zaman ki gibi en olmadık kişiye aşık oldum . Sonuç = çocuk bnden kaçtı.Yatakta oturmuş 2 gündür o piç yüzünden ağlıyorum . Odamdan sadece yemek yemek için ve tuvalete gitmek için çıkıyorum .   Harbiden neden  böyle birşey yaptı ? Daha dün bana yavşayan adam 2 gün önce Zayn ' le konuştuk--- Bir dakika Zaynie ?!?!? Kesin o birşey yaptı . Neden daha önceden jeton kafaya düşmedi ki ? Ben yanarım yanarım salak kafama yanarım . 

Merdivenleri döve döve aşağıya indim . Ve koltuğa uzanmış magazin programı izleyen bir adet Zayn Malik görüyorum . Magazin programı mı ciddi mi bu ? Ben bir kız olarak bile izlemiyorum . Bu çocuk gün geçtikçe daha çok deliriyorr . Ya da ben garibim . 

'' Sel ? '' Zayn 'in sesiyle daldığım düşüncelerden kurtuluyorum . 

'' Zayn seninle birşey konuşmalıyım . '' 

                                         Zayn 'in Ağzından 

Zaynie demedi. Eyvah !! Sıçtın oğlumm . Bu sefer bittin ben biliyorum malımı az sonra bana bir soru sorar bu cadı ben mal gibi kalırım sonra bana bağırmaya başlar. Yine ne yaptım acaba ? OOvvvvv . Lütfen Harry mevzusunu çakmış olmasınn . Lütfenn . Siktir !! Tanrım şu olayı bir atlatıyım söz kiliseye gidip günah çıkartıcam en kısa sürede .

''  Harry ' nin geldiği günü hatırlıyor musun ? Hani bir şeyler konuştunuz . Sahi ne dedin ona da çocuk bana bir daha beni görmek istemediğini söyleyip evden koşarak kaçtı ?? '' Bir kere de bir duam tutsun be bir kerecik . Bana yine o bakışı attı . Tek kaşını kaldırmış ve gözlerinden sanki ateş çıkıyorr . 

'' Şey konuştuk biz ... şey .... '' 

'' NEY ?!? '' Siktir . İşimin bittiği noktaa . Az sonra mutfaktan bıçağı alıp karnımı delik deşik etçek. Aha yine kafa gitti . Daha az Dexter izlemeliyim . 

'' Bak canım ben sana şöyle açıklıyım . Ben ona şey demiştim aslında . '' 

'' Ne demiştin Zayn ağzında geveleyip durma ne diceksen de !!!! ''

'' Senden uzak durmasını yoksa seni üzeceğini söyledim . Oldu mu ?? ''

'' NEDEN BÖYLE BİR ŞEY YAPTIN ZAYN BENİM MUTLU OLDUĞUMU GÖRMEDİN Mİ SIRF SEN MUTLU OLAMAZSIN ZAYN .  AYRICA BANA NE GİBİ BİR ZARARI DOKUNABİLİR ! BENCE SEN ÇOK FAZLA DEXTER İZLEMEKTEN KAFAYI SIYIRDIN . AYRICA BEN SANA O SARIŞIN YELLOZ 'DAN UZAK DURMANI SÖYLEDİĞİMDE BENİ DİNLEMİYORSUN VE BENDE SANA KARIŞMIYORUMM !! '' 

 '' Perrie ' yi işin içine karıştırma !!! '' 

'' Seni artık tanıyamıyorum .. Nerde benim Zaynie ' im bana her zman destek olan . Ynımda duran . ''

'' Ben hala eski Zayn ' im sadece sen beni anlamak istemiyorsun . Harry ' nin geçmişini bilmiyorsun. Ve bir gün başına büyük bir dert açılabilirr . Ben sadece seni üzmesini istemiyorum . '' 

'' Ben böyle daha çok üzülüyorum Zaynie  inan bana ve özür dilerim  . '' dedi ve yanağıma bir öpücük kondurdu . Daha sonra da evden çıkıp gitti . 

                                                Harry ' nin Ağzından 

Kapı zili çaldı ve günlerdir ağlamaktan başka hiç bir bok yapmadığım odamdan ilk kez çıkıyorum. Kapıyı açar açmaz önüme göz altları ağlamaktan şişmiş ve morarmış bir Selena görüyorum. Beni iterek içeri giriyor. 

'' Her şeyi biliyorum . Zayn ' le konuştuklarınızı . O yüzden bana geçmişini anlat . '' 

'' Bunu duymak istediğini pek - ''  

'' Anlat dedim. '' 

'' Pekala sen kazandın . 10 yaşındayken arkadaşımın bisikletini parçalayıp suçu başkasına attım . ''

'' Onlar değil tabi onlar da var ama sonra şu an büyük olanları anlat . '' 

Derin bir nefes aldım ve geçmişte hatırladığım o boktan şeyleri anlatmaya başladım . 

''  14 yaşındaydım . Tam bir anne kuzusuydum . Şu an da öyleyim . Bir gün bir çeteye katıldım bizim oraların badboylarının oluşturduğu çookk tehlikeli bir çete . Bunun annemle ne alakası var diyceksin söyliyim . Paraya ihtiyacımız vardı annem her ne kadar bana söylemese de borç batağında yüzüyorduk . Bu nedenle o çeteye girmiştim zaten . Bana bir şeyler taşımam karşılığında para ödediler. Anneme de bulduğum paraları çalıştığım fırından kazandığımı söylüyordum . Bir gün  9 yaşındaki bir çocukla zorla seks yaptım . İlk deneyimimdi ve çok hoşuma gitmişti bende buna devam ettim . Ünlü olunca çetedn ayrılmak zorunda kaldım . Bu çeteye girip ayrılabilen tek kişiydim. Ünlü olduğum ilk 6 ayda tüm gruba tehdit mesajları geldi . Uzun zamandır devam ediyor .Ama yönetimin peşimize taktığı güvenlikler sayesinde hiç bi boq olmuyor. Grupta kimseye söylemedim ama onların yerini bulmamıza çok az kaldı . Onları bulduğumuzdaysa işi kökünden halledicez. O gün Zayn ' e söylicektim ama fırsat bulamadım. Ve onun haklı olduğunu düşündüm . Üzgünüm. Seni gerçekten çok seviyorum . '' 

'' Ben de seni seviyorum . Sanırım ... ''  

Yüzlerimizin arasında santimler kalmışken bir anda geri çekildi . 

'' Sanırım ?? '' 

'' Tamam , tamam seviyorum .'' 

Dudaklarına küçük bir öpücük bırakıp geri çekildim . Daha fazlasını istiyordum . Ama zamanı gelince ! 

'' Bunu atlatıcaz . Birlikte . '' Dedi  ve gülümsedi. Ben de ona  çarpık bir gülümseyiş yolladım . 

'' Bunu söylediğime inanamıyorum ama biz neyiz ? ''

'' İnsan ? ''  dedim ve o güzel kahkahasını duydum .

'' I - ıhh '' 

'' Neyiz ? '' 

Ve o an aklıma ona çıkma teklif etmediğim dank ediyor . Siktirr !! 

Tüm hakları saklıdır . Bu hikaye kendi şahsıma aittir . Hiç bir cümle kopyalama veya çalıntı değildir . Bu hikaye sadece wattpaddedir . Hikayemin hiç bir şekilde başka bir sayfada paylaşılmasına iznim yoktur .  Yorum yaparsanız sevinirim . Böylece hikayenin güzel olmayan bölümlerini kaldırıp yeni bölüm falan yazabilirim . Sizi seviyorum SELECTİONER ' lar XoXo 

What About LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin