3 | its a secret

193 6 2
                                    

Ik vind het echt leuk om te schrijven dus hier another one!

                                    **
                               Bella's POV

Ik wou net weg lopen totdat ik me realiseerde dat ik geen plek had om te slapen dus ik draaide me terug om. 'Where are you even going?' Vroeg dustin. Ik haalde mijn schouders op. Hij wou me vragen of ik bij hem zou kunnen slapen maar hij was bang voor de reactie van Mike. Ik dacht over de woorden die ik nodig had en sprak ze uit.

'I have No where to sleep' iedereen keek me aan. Ik voelde me ongemakkelijk.'she could stay at my house and later we can find out how she knows about Jane' fluisterde hij. Ik hoorde het gewoon ookal was het heel zacht. Ze knikten allemaal.'you can stay at my house...... what is youre name again' ik schrok van zijn vraag ookal wist ik het antwoord 'b..bella' dat was waarschijnlijk niet mijn naam maar zo is het opgeslagen in mijn brein.

Iedereen stapte op zijn fiets en max op haar skateboard.'you can sit here' zei dustin hij sloeg 2x achter zich. Ik had niet veel keus dus ik zat maar.

Niet veel later waren we er.'you have to stay quite, or my mom Will find you and you Will go to the police, understand?' Ik knikte ik wou geen problemen verzorgen dus ik liep stil achter hem aan.

'DUSTIN SWEETY IS THAT YOU' vroeg een vrouw ik kon haar niet zien ik schat iets van 30 jaar oud.'YES MOM IAM IN MY ROOM' schreeuwde hij terug we waren er al bijna 'OK SWEETHEART IAM GOING TO THE STORES DO YOU NEED SOMETHING?' Haar stem klonk lief en geduldig 'NO MOM IAM FINE OK BYE' en hij deed de deur dicht.

De hele avond probeerde dustin me aan de praat te krijgen hij vroeg me waarom ik hier heen kwam van waar ik kwam waarom ik sneden op mijn arm heb en nog veel meer. 'Ok so can you talk?' Ik keek hem aan en begon te lachen. En hij lachte meteen mee. We werden verstoord door iemand die aan het praten was ik schrok en kroop naar een hoekje toe.

Ik ademde heel erg zwaar. Ik was bang. Dustin stond op 'SON OF A BITCH' ik keek naar hem terwijl hij een vierkant ding in zijn handen hield en er tegen praatte en het praatte terug. Ik was geïnteresseerd in het ding dus ik pakte het van dustin af hij probeerde het te pakken maar hij was te laat.

'Hello?' Ik praatte tegen het ding maar er kwam geen geluid meer dustin zat naast me en liet me zien hoe het werkte. De hele avond was hij verhalen aan het vertellen en ik luisterde gewoon af en toe lachte ik. Toen kwam hij naast me zitten en vroeg het me weer.

'Why did you come here?' Ik draaide me naar hem toe 'Will is in danger'. 'How do you know?' Ik keek hem aan ik was bang en ik wist niet hoe ik het moest vertellen ik deed mijn wijsvinger voor mijn mond 'ssssssttt' hij keek me verward aan. Ik twijfelde eerst maar ik vertrouw hem wel. Ik deed mijn jasje een stukje omhoog

'HOLY SHIT' ik schrok en bedekte meteen mijn arm weer 'DO YOU HAVE SUPERPOWERS' ik keek hem aan 'SSSSSSTTTT' hij knikte om te laten zien dat hij het begreep. 'Secret' ik keek hem aan hij keek opnieuw naar mijn arm. Hij pakte een soort van doosje van de grond en hield hem vast. 'Can you make this fly' ik schudde mijn hoofd. Ik deed mijn vingers op zijn voorhoofd. Hij begreep mij niet.

'Read' weer wees ik naar zijn voorhoofd. Toen begreep hij het. 'HOLY SHIT OK OK WHAT AM I THINKING ABOUT NOW?' 'C..Candy?' Zijn ogen werden groot. 'YOU HAVE SUPERPOWERS' Ik deed mijn wijsvinger voor mijn lippen 'sssstt secret' ik was bang dat hij het zou vertellen aan de anderen.

Die avond liet dustin me slapen op een matras onder een raam. Ik zat best wel lekker. Nu maar hopen dat dustin niets verteld aan de anderen.

Heey peeps!!
700 woorden thats a lot!!!! Maar ja ik ga weer doei doei!

Much much much love
Bells

The second power || Stranger things fanfiction s3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu