Koridorda Kimya bilgisi ögretmenini sorarak ilerliyordum.Sonunda gördüğümde koşarak yanına gittim
'' Günaydın, Bayan Daron "
'' Günaydın efendim ,şey ben size bir şey sormak istiyorum. ''
'' Tabi dinliyorum ''
'' Bu kolumuzdaki rakamlar neyi temsil ediyorlar ?"
Kimya bilgisi ögretmeni yerinde kıpırdandı.Sanki söylememesi gerekli gibi.
'' O rakamlar tek bir şey temsil etmez Bayan Daron.Bazen kaderinizi bile belirleyebilir. ''
'' Biraz daha açıklayıcı olabilir misiniz ? ''
'' Siza daha fazla açıklayıcı olamayacağım. Üzgünüm ''
'' Son bir şey daha sormak istemiyorum. ''
Cevap vermek istemeyerek kafasını salladı.Nazik olmaya çalıştığı belliydi.
'' Bu rakamlar ne gibi durumlarda parıldar ? ''
'' Hangi renkte parıldadığına bağlı ''
''Pembe ''
Gülümsedi.
'' Bunu bana değil kalbinize sormalısınız. ''
deyip gitti.Ne alaka ? Beklediğim cevap daha netti.Koridorda dikili kalmıştım öylece.Bir süre sonra karşıdan Peter göründü.Gri bir tişortü üstüne kırmızı bir hırkası ve altında da siyah pantolonuyla gayet uyumluydu.Evett yine oluyor işte pembe renkte parılmaya başladı kolumdaki rakam ve kalbim gerektiğindenn hızlı atıyordu.Kolumdaki rakamı hemen tişörtümün kollarıyla kapattım.
'' Selam ''diyerek yanımda durdu.
''Selam '' diyerek gergin bir şekilde cevap verdim.
'' Ne yapıyorsun burada ? ''
'' Hiçbir şey ''
diye bağırdım.Yalan söylemeyi beceremezdim zaten.Konuyu değiştirmek amaçlı konuştum.
'' Derse girelim mi ? ''
'' Tamam.Gergin misin biraz ? ''
Umursamaz olmaya çalışarak cevapladım.
'' Yoo ''
Ama kesinlikle çok komik gözüküyordum.Ses tonumla resmen '' ben gerginim '' diye bağırıyordum.Bu durumdan kurtulmak amacıyla sınıfa girdim.Ashley'in yanına gittim.
'' Selam '' dedim.
'' Selam ''
diye zoraki bir gülümsemeyle karşılık verdi.Üstüne gitmeyecektim.
'' Ders ne ? '' diye sordu.
'' Savunma bilimi ''
'' Bugün korkular işlenecek ''
'' Anlayamadım '' dedim.
'' En büyük korkularımızla yüzleşmeyi ögreneceğiz. ''
dedi daha açıklayıcı bir şekilde.Daha bir şey demedim.İçeri Bayan Sneaty girdi.Bu ögretmeni seviyordum.Anlayışlı biriydi.
'' Evet çocuklar bugünkü dersimizde korkularınızla yüzleşmeyi öğreneceksiniz. Bay Dick sizinle başlayacağız. ''
Peter oflayarak Bayan Sneaty'in yanındaki sandalyeye oturdu.
'' Bir korkum yok '' diye netçe cevapladı.Bayan Sneaty'se cevap vermek yerine bir kutuyu gösterdi.
'' Evet Bay Dick bu kutu size korkularınızı yaşatacak. ''
'' Bir korkum yok '' diye yüksek bir sesle umursamazca konuştu.
'' Herkesin korkuları vardır Bay Dick .Her neyse başlayalım ''
deyip kutuyu açtı.Ama hiç bir şey olmadı.Peter umursamazca yerinde oturmaya devam ediyordu.
'' Bu imkansız '' diye kekeledi.Bayan Sneaty.'' Korkularını gizlemeyi nasıl başardın? '' diyerek Peter'a döndü.
'' Size daha öncede söyledim.Bu zaman kaybı.BİR KORKUM YOK ! ''
dedi son cümlesinin üstüne bastırarak. '' Sen '' dedi eliyle beni işaret ederek.Elimle kendimi göstererek '' Ben mi ? '' dedim.
''Evet evet sen gel buraya '' Ayağı kalktım ve Bayan Sneaty'nin yanına gittim.Peter'in sanki ne yapacağından haberi var gibi yerinde kıprandı.
'' Bunu yapamazsınız '' diye mırıldandı Peter.Bense ne yapacağından habersiz bir şekilde bekliyordum.
En heyecanlı bölümde bitirdim.Biraz kısa oldu ama diğer bölümü uzun yazacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucu (DÜZENLENİYOR)
FantasySamantha Daron daha 8 yaşındayken kolunda bir sekiz işareti oluşmuştur.Doktorlar vücudunda meydana gelen değişikliklere anlam verememektedir.İnsanlara göre olağandışı özellikleri vardır.Daha iyi duyabiliyor , daha hızlı koşabiliyor ve insanlardan ço...