Stai ...ce?

74 4 0
                                    

Dupa ce am salivat pe lang el jumatate de ora..cred ca a observat si el asta ca se uita ciudat ..upppsss..am intrat in clasa ,a intrat si profesoara noastra de matematica si diriginat care a inceput sa se scuze si sa ne prezinte, cica"noul coleg"..eu eeram total dezinteresata si ma gandeam doar la parul lui sperb, cand mi-a picat fisa..sa fie oare....? DA! Dadadada...el eera..!! Paolo era noul nostru coleg!! este cea mai tare zi ever, mai intai intalnesc un baiat dragut si mai e si la noi in clasa...acum ma pot holba tot timpul la abdomenul lui muscabil..stai ce? pff...trecem peste..(iuu jenant)

Diriginta incepe acolo sa ne spuna ca vine din Brazilia si ca nu cunoaste orasul si scolo..iar eu intr-un moment de negandire, ma ridic si spun :"Doamna diriginta ii arat eu..nu-i asta o problema ..il duc peste tot...colegii mei incep sa rada si eu realizez ce am facut si ma pun jos rusinata..dar suspect Pol (asta este prescurtarea mea..este incredibila) zambea inocent, iar asta ma facut sa ma scurg sub banca ca o inghetata topita in araita soarelui,dupa evident Arlette ma adunat inapoi in scaun..

Vine pauza..vorbeac cu Arlette si incerc sa imi fac curaj sa il bag in seama..ma incurajaza ea din toate puterile de parca eram la un meci de box si trebuia sa ma lupt cu Mariete Buci de Fier ( stiu ca nu face box dar era un nume potrivit)...ma duc timid spre el si cand vreau sa ii spum "buna ..eu.." imi intra in fata un par blond, lung, matasos ..era Tiff care se baga in fata mea si il trage pe Pol afara spunandu-i :"Hai, sa iti prezint locurile" iar el se conformeaza..stai..ce...? eu trebuia sa ii prezint locurile..tarfa dracu spun eu ...apoi plec descurajata la Arlette..

Dupa scoala o astept pe Arlette...iar in timp ce astept o vad pe Tiff si Pol stand de vorba...ma duc mai spre ei sa aud ce se vorbeste..ii aud glasul lui Pol asa melodios si Da! accentul lui este absolut adorabil..! dar ce urma sa aud avea sa ma socheze:

-Tiff iesim mai tarziu, spune sarmantul Brazilian

-Sigur,  scumpii ma anunti

Stai ...ce? scumpii...wtff? ce tarfa ..

Stai ca deviem de la subiect..."sa iesim" ? deja? nici nu se cunosc...sau poate da...si lui ii place de ea? cum? adica el e finut, frumos, sarmant, bine-crescut, increzator in el, brazilian...iar ea e fitoasa, infumurata, obraznica, pitipoanca plata, de bani gata..nu se potrivesc deloc..ce vede la ea? poate sunt rude....nu mai inteleg nimic...si incep sa plang alergand spre casa...nu pot supora gandul ca baiatul pe care il plac sa o placa pe ea..pe adversara mea...ca ea poate sa il aiba si eu nu..Nu se poate! Nu poate! Nu pot!..Stai ce..

Hei..asta e cap 2 sper ca devine interesant..sa vedeti ce se intampla..ce legatura are Pol cu ea (scuzati greselile) pupiceii :**

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 28, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Iubire in trei...oare?Where stories live. Discover now