Pp Ikram
13:28
Ik werd wakker ik mijn eigen bed. Ik heb tering lekker geslapen. Ik sta op en doe mijn morning routine. Als ik klaar ven loop ik naar beneden zie mijn moeder in de keuken. Ik loop naar haar toe en geef haar een kus "sabh el ghair mama" "sbah el noor benti" ik ontbijt een beetje en ga dan naar de woonkamer. Als ik daar aan kom zie ik dat het nog rommelig was van gister. Ik maak de woonkamer schoon en pak dan my telefoon dr bij. Ik zie dat Yasmine my geappt had.Ik ruim alles op en hoor dan de deurbel. Als ik die open zie ik yasmjne. Ze springt op me en we groeten elkaar en we kijken samen een film.
Na een uur of 2 moest Yasmine naar huis. We namen afscheid van elkaar en ik ging de rest opruimen en in my bed la casa de papel kijken. Wllh zo verslavend🤤Pp Akram
Ik zat in mij kamer en bestefde dat ik Ikram de hele dag niet gezien heb. Dus ik ging naar haar kamer en zag haar een serie kijken. Ze merkte me niet eens op.
"slaap je nog steeds niet?""nee.ik ben verslaaft aan deze serie""wat kijk je?"" La casa de papel"" ik wil ook kijken""kom dan"
We keken de serie en ik had nie eens door dat ikram sliep. Ik wou opstaan maar was bang om haar wakker te maken. Dus bleef ik rustig liggen en viel toen ook in slaap....
~
1 maand later
Ewa niffauwsssss.
Het is zomer vakantie en WE GOING TO MAROCCO🎉🎉 morgen gaan we ik, Ikram en mijn broers gaan met de vliegtuig en mijn ouders gaan me de auto.
Ik, Ikram, Issam, Ilyas, Damin en Samir zoeken een film op om te kijken
Damin: wat gaan we kijken
Ilyas en ik: HORROR
Ikram: NEE NEEE NEEEEEE
ik: waarom niet????
Issam: ahww ben je bang? Je hoeft niet bang te zijn. Je GROTE broer is bij je
Ikram: je ben misschien volwassen qua leeftijd maar qua gedrag lijk je een kind van 3
Ik, Ilyas, yassin en Damin: HAHAHAHAHAHA door je KLEINE zusje gepakt.
Iedereen moest lachen.
Ik: wat gaan we kijken.
Issam: Annabelle?
Ilyas: wollah kom.
Ikram: huffffffff
Ilyas: als je bang bent mag je in mijn arm knijpen😂
Ikram: ik ben niet bang
Ik: Niet liegen
Ikram: akram hou je bek.
Dus we waren al begonnen met de film. We waren bij minuut 2 en je hoorde ikram al gillen.
Issam: wayowwwww waarom zijn meisjes toch zo bang voir alles.
Ikram: IK BEN NIET BANGGGG
Issam: oke sorry sorry
Dus we keken 4 afleveringen af en gingen slapen. Yassin. Damin en ikram sliepen al dus. Ik haalde een deken voor hun. Ik zag dat ikram het koud hed dus ik pakte een dekbed en deed die over haar heen. En ging naar mijn kamer en ging slapen. In now time viel ik in slaap. Op weg naar een nieuwe dag.
❤
✅
JE LEEST
Ikram&Akram
RomanceAkram en Ikram zijn tweeling en maken veel mee in hun leven. Ze hebben veel ruzie maar houden ook veel van elkaar. Ikram ontmoet haar ware liefde waar Akram totaal niet mee eens is ,omdat hij volgens Akram een slecht persoon is. Maar zou Ikram naar...