II.Douăzeci și doi

1.7K 135 15
                                    

    Maximilian îi este cel mai bun prieten, este fratele ei mai mare, cel care a ascultat-o pe Raven atunci când voia să se descarce, chiar tatăl său a salvat-o din mainile lui Staeve, dar in acest moment îi vine să îl strângă de gât .

- Ce faci Accola, ți-a fost dor de mine ?

     Spune Max zâmbind, dar atunci când îi vede pe Raven și Xander îmbrățișați, zâmbetul îi piere .

     Raven vrea să se îndepărteze de Xander, dar el văzându-l pe șatenul care se pare că o cunoaște pe blonda lui, o strange și mai tare în brațe nepermițându-i să se îndepărteze de el .

- Rav' nu știam că ești ocupată, dacă vrei...

     Replică Maximilian neștiind ce să facă. Primul instinct a fost să o întrebe cine este frumușelul la care este în brațe, dar apoi uitându-se în ochii săi și văzând furia care se ascunde în ei, hotărăste să plece .

- Eu trebuie să ma întâlnesc cu un prieten, ne vedem mai târziu, spune el făcându-i cu ochiul .

     Raven rămâne blocată. Ce s-a întâmplat adineauri ?

- Ce a fost cu reacția asta? întreabă ea dupa un moment de liniște .

- Ce reacție? întreabă el facandu-i pe neștiutorul .

    Raven își dă ochii peste cap obosită, un obicei pe care l-a căpătat de când îl cunoaște pe Xander James .

- Dacă am terminat proictul, eu voi pleca, spune încercând să își mascheze supărarea .

     De acum trebuie să o ignore, își spuse Xander în gând atunci când pleacă din casa familiei Accola. Blonda are iubit, iar pe langa jurământul pe care l-a făcut, mai are o regulă: nu se incurca cu fetele care au iubit .

- Tu esti nebun, de ce nu m-ai anunțat că vii în New Orleans? întreabă Raven supărată atunci când la ușa ei apare Maximilian .

- Și mie îmi pare bine să te văd Rav', spune el ignorând cele spune de ea. Sunt bine, sănătos, continua ironic .

- Și de unde ai avut cheia de la casa mea? întreabă ea ignorându-i la randul ei cele spuse .

- Am bătut vreo două ori, am văzut că nu ai răspuns, asa că am încercat să văd dacă este deschis și chiar așa era, așa că am intrat, spune el simplu aruncându-se la propriu pe canapeaua din living .

      Da, nimic nou ce îi spune Max. Și când stătea în Londra uita adesea să încuie ușa atunci când mama ei și Steave erau plecați, o data chiar s-a pomenit cu un hoț, dar s-a dovedit ca era doar poștașul care a adus facturile .

- Să înțeleg că brunetul este iubitul tău? întreabă Max văzând-o pe Raven că este cu gândul în altă parte .

- Ce? întreabă buimacă .

- Ești împreună cu bunaciunea la care erai în brate, contasta el rânjind cu subînțeles .

- Ce naiba îndrugi acolo? țipă ea nervoasă .

     De ce toată lumea crede că ea si Xander sunt împreună ?

- V-am găsit îmbrățișati, gata gata să va sărutați și îmi spui că nu sunteți iubiți? râde Max ironic .

- Bine Maximilian, fie cum zici tu, pufăie ea nevrând să se mai certe cu el .

- Și Accola, nu îmi dai o îmbrățișare de bun venit ?

New Orleans: Oraşul VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum