Bir varmış bir yokmuş evvel zaman içinde kalbur saman içinde ormanın derinliklerinde yalnız yaşayan bir kurt varmış bu kurt'un hiç arkadaşı yokmuş sabahtan akşama kadar yalnızlıktan sıkılır bir ağacın gölgesine bir suyun kenarına yatar uyurmuş gün gelmiş devran dönmüş yolunu kaybeden bir çocuk ormanda kurda rastlamış hayatında ilk kez bir insan gören bu yalnız kurt hemen yanına koşmuş gözlerini çocuğa dikmiş sert bir ses tonuyla heey sende kimsin bakalım ne arıyorsun benim ormanım da kurt'un bu sert tavrından korkan çocuk heyecanlı bir sesle şeeey ben kayboldum annemi ve babamı bulamıyorum ne olur bana zarar verme demiş ve başlamış ağlamaya zaten hayatında hiç bir canlıya zarar vermemiş bu yalnız kurt tamam tamam ağlama zaten sana zarar vermeyecektim hayatımda ilk kez biriyle karşılaşıyorum bu yapayalnız ormanda lütfen ağlama asla sana zarar gelmez benden demiş ve çocuğu ikna etmiş kurtla arkadaş olan bu küçük çocuk ona bildiği oyunları öğretmeye başlamış akşama kadar kurtla koşup oynamışlar bizim yalnız kurt hayatının en mutlu bir kaç gününü bu yeni arkadaşıyla yaşamış yaşamasına da küçük çocuğun üzüntüden harap olmuş ailesi aklına gelmiş içli içli ağlamaya başlamış kurt şaşırmış bu kadar eğlenirken neden ağlıyorsun demiş çocuk da ona annemi ve babamı çok özledim bir daha asla onları görememek den korkuyorum ailemi bulmam gerekiyor onlar olmadan ben yaşayamam demiş kurt oturmuş bir ağacın altına düşünmeye başlamış ormanı avucunun içi gibi biliyormuş sonuçta ailesine götürülebilirmiş bu küçük çocuğu ama o zamanda tekrar yalnız kalmak zorunda kalacakmış kendi kendine konuşmaya başlamış benim bu çocuğa bunu yapmaya hakkım yok onun bir ailesi var kendi eğlencem için onu burada tutamam buna hakkım yok demiş ve çocuğa seni ailene götürebilirim yolu biliyorum demiş buna çok sevinen çocuk hemen yola çıkalım demiş ormanın en zararsız yolundan çocuğu evine götürmek için yola koyulmuşlar insanların yaşadığı köye yaklaştıklarında köyün avcıları kurdu görmüş ve daha önceden kurdukları tuzaklarla kurdu yakalamışlar küçük çocuk kendini kurdun önüne siper etmiş ve bırakın onu o benim arkadaşım ormanda bana sahip çıktı beni buraya da o getirdi sakın ona zarar vermeyin diye avcılara engel olmuş avcılar çocuğun bu tavrından etkilenmiş ailesine ulaşmışlar ve çocuğu ailesine kavuşturmuşlar çocuğun babası kurda evlerinin bahçesinde kulübe yapmış onu da ailenin bir üyesi gibi kabul etmişler ve sonsuza kadar çocuk ve kurt arkadaş olarak mutlu mesut yaşamışlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Kurt Ve Küçük Çocuk
Short Storyyeni yazmaya başladım bu benim ilk hikayem dil bilgisi biraz zayıf olabilir kurgudada kötü olabilirim inşallah sizlerin tavsiyesiyle zamanla düzeltebilirim olmadı yazmayı bırakırım :)