část-7

61 1 0
                                    

Marcus:
Ráno jsem se probudil o něco dřív než Eb a tak jsem šel udělat snídani pro moji 👑princeznu👑 udělal jsem palačinky se zmrzlinou a jahodami ,nalil jsem ji limetkový džus a dal jsem jí to k posteli ..Ani jsem nečekal až se vzbudí a šel jsem na policii ohlásit to co se včera stalo ..
Mezi tím jsem ji ještě napsal na papírek :
Dobré ráno 👑princezno👑
No doufám ,že jsi se krásně vyspala dej si snídani a já jsem za okamžik zpět ❤️❤️
Tvůj Mac.
Dal jsem jí to k té snídani políbil ji na líčko a odešel ..Cestou mě zastavilo pár fanynek na ty jsem ,ale neměl čas celou dobu jsem myslel na svou Eb .Dorazil jsem na policejní stanici ..A čekal než mě zavolají na výpověď ..

Eb:
Ráno jsem se probudila taky ,aby ne když tu krásně voneli palačinky ..Ach bože jak já toho Maca miluju ..Nejprve jsem si přečetla dopis no mohl mi taky říct kam jde ,ale to je jedno ..Papírek jsem zavřela a pustila se do jídla ..Dojedla jsem a tak jsem se šla osprchovat a obléknout .Celou dobu jsem měla ,ale pocit ,že na mě někdo kouká ..A tak jsem se opravdu vylekala když jsem zavřela dveře od skříně a za nimi na mě vykoukl Mac ..Ahoj lásko ..
Ahoj ..Tak jak jsi se vyspala ?
Nejlíp na světě když jsi spal se mnou .Uprime se na mě zazubil ....Asi se rozteču ..Pak mě chytl za bradu a políbil mě ..Já jsem se od něj odtáhla, aby jsem se zeptala kde byl ..

Marcus:
Odtáhla se .Což mě trochu zarazilo ..Ale pak se zeptala na to kde jsem byl.Poškrábal jsem se na zátylku ,ale s pravdou ven ..Chytl jsem ji za ruku a řekl ..Byl jsem na policii a mohu te ujistit ,že už se ničeho bát nemusíš ..Včera toho hajzla chytli .Usmal jsem se a objal ji .A vědí kdo to byl ? Zeptala se a v očích se jí blýskaly slzy ..Ano vědí ..No a řekneš mi to ? Podíval jsem se do zemně, ano řeknu .

Kdo to asi je ? 😂

Marcus a Martinus (Trust me)Kde žijí příběhy. Začni objevovat