45.// A harmadik

586 107 17
                                    

     Mióta fény derült a kapcsolatunkra Chanyeollal, tulajdonképpen alig volt akár egyetlen nyugodt percünk

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Mióta fény derült a kapcsolatunkra Chanyeollal, tulajdonképpen alig volt akár egyetlen nyugodt percünk. A fiúk lépten-nyomon azt lesik, mikor cseszegethetnek minket vagy csak zavarhatják meg egy-egy meghittnek szánt pillanatunkat -olykor viszont, mikor esetlegesen nincs a cselekedeteik mögött ilyesfajta szándék, megtalálják a legalkalmatlanabb időt arra, hogy a társaságunkban akarjanak lenni.
Az első hónapfordulónkon kívül nem tudnék kiemelni egyet sem az utána következő négy közül, amit nyugodt körülmények között töltöttünk, kettesben. A második hónapfordulónk napján buktunk le a többiek előtt, így hát természetesen egész nap a nyakunkon lógtak. Akkor nem csináltunk ebből problémát, hiszen úgy voltunk vele, hogy a többi majd más lesz -nos, valóban más volt mind, de egyvalami nem változott az idő múlásával sem; sosem voltunk kettesben az adott hónap azon egy napján, ami csak és kizárólag a miénk kellett volna, hogy legyen.

A harmadik alkalmat Kyungsoo zavarta meg, a barátnője kérésére, aki szerette volna, ha dupla randira megyünk velük, mivel már nagyon meg akarta megismerni Chant, vele együtt pedig engem is. Nyilvánvalóan nem utasíthattunk vissza egy ilyen kedves gesztust, így hát némi dünnyögés után a lapátfülű részéről, összekaptuk magunkat és csatlakoztunk ehhez a kimondottan édes szerelmespárhoz.

Azt kell mondjam, Kyungsoora rá sem lehet ismerni, mikor a barátnője közelében van -a szemei boldogan csillognak minden áldott alkalommal, ha ránéz a lányra, szokatlanul beszédes és nyitott, valamint elképesztő poénokat süt el, amin jóízűen nevet mindenki. Nem gondoltam volna, hogy egyszer majd ezt mondom, de D.O. a társaság lelkévé válik, mikor a szerelme is vele van. Jó érzéssel töltött el, hogy ezt a számomra teljesen idegen oldalát is megismerhettem -határozottan kijelenthetem, hogy kellemeset csalódtam benne.

A barátnője pedig? Seolhee a legédesebb lány, akihez valaha szerencsém volt. Pontosan úgy kell őt elképzelni, ahogy a párja leírta: "Nagyon életvidám. Olyan lány, aki állandóan nevet. Olyan, aki mindenben megtalálja a szépet és a jót. Mellette pedig egy kicsit őrült is, és éppen ezen tulajdonságai miatt egészítjük jól ki egymást.".

A srácok végig ugratták egymást -értem ezalatt azt, hogy Chanyeol megállás nélkül piszkálta a drága barátját, aki kivételesen nem megcsapkodta válaszként, hanem még rá is kontrázott a hallottakra-, mi pedig olyannyira egy hullámhosszra kerültünk eközben Seolheevel, hogy szinte meg is feledkeztünk arról, hogy amúgy ez egy dupla randi és a partnereink is jelen vannak. Rájöttünk, hogy rengeteg dologban hasonlítunk és ezt a fiúk is megerősítették, sőt, olykor ők maguk hívták fel egy-egy hasonlóságra a figyelmünket.

Nehezen tudom elképzelni, hogy az este ennél jobban is elsülhetett volna. Pont úgy éreztem nagyszerűnek és felülmúlhatatlannak minden egyes momentumát, ahogy volt -és nem csak én voltam így ezzel: még Yoda is, aki a négyesben eltöltött közös program ötletének csak a hallatán is egyből húzni kezdte a száját, jó érzéssel a mellkasában távozott az étteremből, velem az oldalán.

Working with EXO | SZÜNETELTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang