Παρτ 1

7 2 0
                                    

*Eva POV*

-"Να ζήσεις Ευακι και χρόνια πολλαα μεγάλη να γίνεις με άσπραα μαλλιαα παντού να σκορπισειςς της νιώτηςς το φωςς και ολοι να λένε να μια σοφωςς"

Eva-"Το οτι ειμαι 19 χρονών κοπελα και ακόμη κανω γενέθλια στο σπίτι απορώ >.>"

Amanda(Μαμα) -"Ελα γλυκιά μου μη παραπονιέσαι, αύριο ετσι κι αλλιώς θα φύγεις..ποτε θα σε χορτάσει η μανούλα;; "

Eva-"Για χάρη σου γίνεται αυτο να ξέρεις "

Amanda-"Λοιπόν μετα που θα βγείς μετα κορίτσια να μη πιεις πολυ και να Γυρίσετε νωρίς γιατί έχεις ταξίδι αύριο  να κοιμηθείς καλά μη χαθείτε πουθενά να με παίρνεις καθε μερα τηλέφωνο και μ-"

Eva-"Μαμα!  Φτάνει κατάλαβα, μην αγχώνεσαι μια χαρά θα ειμαι''

Ας τα πάρουμε απο την αρχή,προφανως αύριο ταξιδεύω για σπουδές, οπως καταλαβαίνετε η μανα μου έχει πεσει σε κατάθλιψη, εντάξει ξερω θα τα καταφέρει μια χαρα εδω. Δυστυχώς απο τοτε που χασαμε τον μπαμπά αυτη και η θεία Linda κάνουν τα πάντα για να με μεγαλώσουν σωστά. Θα μου λείψουν πολυ αλλα κάποια στιγμή θα ερχόταν αυτη η μέρα.

Linda-"λες και δεν τη ξέρεις τη μαμα σου, οπως και να εχει ευα μου να προσέχεις πολυ εκει στο εξωτερικό ειναι διαφορετικά τα πράγματα στον εξω κόσμο να έχεις τα μάτια σου δεκατέσσερα "

Eva-"Θεια το ξέρω, μην αγχώνεστε θα μιλάμε καθε μερα, μεγάλωσα ξέρω να προστατεύομαι"

Linda-"Ετσι ειχε πει και η μανα σου και γύρισε μετα απο 6 μήνες με εσενα στη κοιλιά της😂"

Amanda-"Linda!,αγχωσε με κι αλλο"

Eva-"μην αγχώνεσαι μαμα μου δεν εχω σκοπό να  μείνω έγκυος  στα 19 μου''

Amanda-"Σε εμπιστεύομαι γλυκιά μου, τα κορίτσια τα χαιρετησες? "

Eva-"Θα συναντηθούμε  στο Μπαράκι, μην αγχώνεσαι δεν θα αργήσω για να ξεκουραστώ, εσεις πηγαίνετε για ύπνο τα λέμε μετα"

Linda+Amanda -"με προσοχή "

-------

Σε 10 λεπτά ήμουν ηδη εκει

Eva-"συγγνώμη για τη καθυστέρηση κορίτσια ειστε ωρα εδω; "

Nicky -''Αρκετά αλλα δεν πειράζει, η Nicole δυστυχώς δεν θα μπορέσει να έρθει "της έτυχε κάτι ''

Eva-"Το περίμενα "

Η Nicole ποτε δεν θεωρήθηκε φιλη μας, παντα ηταν διπρόσωπη και ψεύτρα.Δεν περίμενα να έρθει να με χαιρετήσει. Αντιθέτως, η Nicky ειναι το κατι αλλο.. Στεναχωριέμαι πολυ που θα φύγω, αλλα πρέπει να κανω νεα ζωη νέας εμπειρίες να νιώσω λιγο ελεύθερη.

Nicky-''πως νιώθεις ;''

Eva-"Ειμαι τοσο ενθουσιασμένη που επιτέλους θα ζήσω αλλα απο την αλλη στεναχωριέμαι και φοβάμαι λίγο, δεν ξέρω πως είναι να ζεις μόνος κι αν δεν βρω συγκάτοικο;; ή αν δεν καταφέρω να επιβιώσω;;"

Nicky-"Ευα ηρέμησε, επιτέλους θα κάνεις αυτο που ήθελες να εισαι ανεξάρτητη  Σκέψου λιγο και τον εαυτό σου μη νοιάζεσαι συνέχεια για τους άλλους θέλω βα πω να μην έχεις το άγχος αν ειναι η μαμα σου καλα ειτε εγω ειτε η θεια σου εκει πας για να σπουδάσεις και να περάσεις καλα αλλα Σκέψου το λιγο και απόλαυσε το''

Eva -"Εχεις δίκιο..Εε ο Ethan?ξέρει οτι φεύγω;;"

Nicky-"Εε ναι το έμαθε..Δεν νομίζω ότι ενδιαφέρθηκε για να σε αποχαιρετήσει αυτό λεει πολλα"

Eva-"Τουλάχιστον θα ξεχάσω αυτο μια για πάντα"

Και φτάνουμε στον Ethan το πιο γοητευτικό αλλα ταυτόχρονα το πιο κωλόπαιδο της Πολης.. Χρησιμοποιεί ολα τα κορίτσια πουλάει έρωτα και μετά τις παρατάει και δυστυχώς ήμουν κι εγω μεσα απο αυτές αλλα ήμουν τοσο κολλημένη μαζι του που δεν το έβλεπα, Ειχα το θάρρος και ήμουν η μόνη που μπόρεσε και τον ξεφτιλίσε οπως εγω. Από τοτε πήρα "βραβείο"

Nicky-"Θα με ενημερώνεις για τα πάντα!  Θα μιλαμε με κάμερα και μη διανοηθείς να με ξεχάσεις γιατί θα πάρω τον αεροπλάνο και θα έρθω στο Λονδίνο"

Eva-"Αχαχα, δεν υπάρχει περίπτωση κι από εσένα περιμένω τα κουτσομπολια του σχολείου ''

Η ωρα πέρασε, αποχαιρέτησα τη Nicky και επέστρεψα στο σπίτι με την ελπίδα να έχει κοιμηθεί η μητέρα μου γιατί θα ξεκινούσε τις συμβουλές τύπου να προσέχω που ακούω καθημερινά εδω και 1 μηνα. Ημουν τοσο κουρασμένη πουν ένιωθα οτι θα κοιμάμαι για αιώνες, αλλα οι σκέψεις με κρατούσαν ξύπνια.. Τι ακριβώς να προσέχω;  δεν μου διευκρίνισε ποτε η μαμα μου, παιδεραστές;  δολοφόνους;  κλέφτες;  τι; δεν γίνεται ο κόσμος εκει έξω να είναι τοσο κακός, τα λόγια της μητέρας μου με τρομάζουν αλλα ταυτόχρονα μου δίνουν κουράγιο. Αύριο ειναι μια μεγάλη μέρα, ενα κεφάλαιο στη ζωή μου κλείνει και ανοίγει ενα καινούριο.

•Εαν σας αρεσε το πρώτο Παρτ της ιστορίας μου, πατήστε ενα λαικ και προτείνετε και σε φίλους να την διαβάσουνε.

•Thanks for reading ❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 04, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Living on the edge Where stories live. Discover now