Brenchess

5 2 0
                                    

Ahoj, jmenuji se James a pocházím z města Claindwood. Je to město ve kterém žije 1,2 mil. obyvatel. Mám zde práci, přátele, podnilání a vše, na co si dokážete vzpomenout. Vše mám blízko. Miluju toto město. Plánuju zde zalożit můj vlastní podnik. Podnikal bych s domy. Jelikož jsem vyučený podnikatel, tak mně to (nečekaně) moc baví, a chci se tomu věmovat! Moje matka žije ve měste Hodswolf, a žije tam s mími 3 sestrami a 1 bratrem. Se sestrami nemáme dobrý vztah. Až na jednu z nich. Na Liss... Ta je moje štěstíčko. Je hrozně moc milá, pomocná, a rozmýšlivá. Nevím po kom má toto vychování. Matka je svině. Ale náš tatínek. Milujeme ho moc. Ted jen já, a Liss. Matka a další 2 sestry ho nesnáší. Jeden z důvodú, proč nemáme dobrý vztah. Tatínek je jako já a Liss. Vychovával nás oba. Rodiče se rozvedli když mi byl 1 rok. Ještě jsem tomu nerozumněl, ale postupem času si to uvědomuji, a je mi to líto. Možná že kdyby se matka chovala dříve jinak, tak by to neovlivnili jejich vztah. Ale co, co bylo, bylo. Nechme to být. Liss je jen o rok starší než já. Dnes je jí 25 let. Oba žijeme díky bohu u tatínka. K matce jezdíme jednou za 3 týdny. Někdy i méně, protože víme, že o nás nestojí. Vždy když s Liss přijedeme, říká:,,Jako bych viděla vašeho otce. Hnusnej paličák. Nevim co to s váma dvěma udělal!". S Liss jsme na to už zvyklí, ale i tak, se*e nás to. Je to od ní nehezké. Taťkovi pomáháme se vším, s čím je třeba. Oprava domu, rekonstrukce, malování domu, zahrádka, ineternet, nákupy, atd... Moc nám na něm záleží! Milujeme ho. Sestra je moc ochotná! Na to že je to holka, tak je při práci skvělá! S taťkou a Liss bydlíme v krásném, útulném domečku.. V domě je vše pěkné. Bydlíme v moderním zařízení, ale je zde také chyby. Taťka tj bydlí už 30 let, a nebaví ho tu už. Proto jsem šel hledat nějaký vetší domek pro něho. Rozhodoval se dlouho jestli to tu chce oputit po tak dlouhé době, ale na to c usoudil, že ano.. Šel jsem na net najít nějakou realitku nebo tak. Nabídek bylo nekonečno, ale nakonec jsme zvolili jeden domeček poblíž města Brenchess. Je to velmi krásný domek se zahradou, a výhledem na rybníček. Je to takové město no dejme tomu. Po 3 měsících jsme začali balit věci. Mněli jsme ještě 1 týden, a pak už jsme se stěhovali do Brenchessu.. Během týdne jsem probrali celý dům, celý jsme ho pogruntovaly (uklidily), protřídily několikset knih, cédeček a tak.. Byla poslední noc před nastěhováním do Brenchessu, a nadšenost stoupala. Ráno jsme brzy vstali, rozloučily s ,,naším" domem, a naposledy zamkly dveře. Nasedli jsme do auta a jeli do Brenchessu.. Cesta byla cca ¾ hodiny dlouhá. Když jsme dorazily na místo, bylo to ohromující. Několik nádherných, moderních, a skvostujících domů vedle sebe.. Bylo to vážně krásné. Uvítal nás chlápek, a provedl nás. Vevnitř jsme mněli naše věci v krabicích. Chlápek nám dal už jen klíče, a popřál nám klidný, a pohodový pobyt v Brenchessu.. Odešel, a my jsme s údivem v očích zíraly na dům. Byl přenádherný...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 03, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Secret Town in ShadowsKde žijí příběhy. Začni objevovat