Suli után Liz velem jött haza. Szupi... Ma tényleg CSAK Harry-ről beszélt. És most otthon is ezt fogom hallgatni.
-Tulajdonképpen miért is jöttél? - kérdezem a szobámban. Épp leckét írtunk, közösen.
-Mert ha rajtad múlna, elmennél egy farmerben és régi trikóban, és ezt nem engedem. - néz rám komolyan. Van benne valami...
-Tudod mit? Most lemegyek és elmondom apáéknak, hogy randim lesz. Remélem nem engedik. - nevetek fel, mire Liz is felnevet.A lépcsőn lesétálva szembe találtam magam az egész családdal, amint valami valóság show-t néztek a tv-ben.
-Anya... Apa... Nate... - mondom ki a neveket, mire anya lehalkítja a tv-t, és mindenki rám emeli a tekintetét. - Ma randim lesz egy hírességgel. - mondom tök közömbösen. Valószínűleg én vagyok a világon az egyetlen, aki ezt érdeklődés nélkül ki tudja mondani.
-Nate már minden elmondott.-mosolyog rám anyu, mire én kérdőn az áruló bátyámra pillantok.
-Hej, ők is látták a tekintetét. - emeli fel a kezét.
-Mehetsz. - mondja apu.
-Hurrá... - mondom szarkasztikusan, majd felsietek a szobámba.-Na? - néz rám kérdőn Liza.
-Sajnos mehetek. - mondom, mire felcsillan a szeme.
-Úristen! Már 16:30. Nem leszünk kész!-ilyed meg teljesen Liz.
-Hogy mi? - nevetek fel.
-Menj, és mosd meg a hajad.-utasít.Megmostam a hajam, majd Liz megszárította, és hullámokat tett bele. Kisminkelt, ami nagy vitát váltott ki köztünk, mert még sosem volt rajtam smink. Hidegen hagy. Ezután a szekrényemben kutatott.
Egy tipikus romantikus filmekbe illő piros ruhát választott, amit még Anya vett nekem annak reményében, hogy majd lányosabban öltözök.-Felejtsd el! - lépek hátra.
-AZONNAL VEDD FEL! - kiabál, de láttam a szemén, hogy mindjárt elröhögi magát.
Felvettem azt a hülye ruhát, egy cseszett piros magassarkúval, amiben nagyon kényelmetlen volt járni.Liza-val utána végre más dolgokról is beszéltünk, mikor meghallotam a csengőt. Pár pillanattal később apu hangját hallom.
-Emma! Itt van az az énekes pacsirta.-kiabál apu, hogy meghalljam.
-Hurrá. - mondom szarkasztikusan, majd lesietek.Amint Harry meglátott, egyszerűen lefagyott. Hogy is mondják... A lélegzete is elált. Talán most olyat mondok, ami nagyon nem vall rám, és meg fogom bánni, de szívdöglesztően nézett ki öltönyben!
-Ne legeltesd sokáig a szemed, Styles, mert akkor inkább visszamegyek tanulni. - mondom, mire felnevet.
-Sziasztok! - köszönök az egész családnak.
-jó szórakozást, Hugi! - hallom Nate hangját.
-Hidd el, nem fogok jól szórakozni. - fordulok vissza, mire Styles megint felnevet.
Beültünk a kocsijába, és elindultunk.
-Gyönyörű vagy. - mondja, miközben az útra koncentrál.
-Köszönöm. Te se festesz rosszul- röhögök fel, mire ő is.
-Figyelj... Emma, ha nem akarsz velem randizni, hazavihetlek. - néz rám egy pillanatra, majd megint az útra. Engem is meglepett, de nem akartam haza menni. Szerettem volna randizni vele.
-Megvagyok így. - mosolygok rá, mire ő is óriásit mosolyog.
-Összezavarsz- horkant fel.
- Ez a specialitásom.- kacsintok rá.Az út további része csendben telt. De a csend köztünk nem volt kínos. Mintha így is megértettük volna egymást.
-itt vagyunk. - pattan ki a kocsiból, majd nekem is kinyitja az ajtót.
-Kösz, Styles, de én is ki tudom nyitni.Megfogta a kezem, és kérdőn nézet rám. Nem vettem el. Így történt, hogy egy hírességgel mentem be L. A. legmenőbb étterembe, kézenfogva. Jó sokan megbámultak minket. A rendelés után Harry megint megszólalt.
-Nem is tudod, mennyit jelent nekem, hogy itt vagy. - néz rám olyan gyönyörűen.
-Figyelj, mondtam már, hogy a csajozós dumád nálam nem hat.- forgatom meg a szemem.
- Amit neked mondok, azt sose mondtam még más lánynak. Te más vagy. - néz komolyan a szemembe.
-Én is épp ezt magyarázom. - állom a tekintetét.
Vacsora közben rengeteget beszéltünk, és sokat nevettünk. Még szívesen mentünk volna bárhova, de észre sem vettünk, hogy már 23.00 nekem meg holnap suli. Harry lőtt egy selfie-t velem. Azt mondta, meg akarja örökíteni. Marha jó.
Mikor hazamentem, a ház csendes volt, mindenki aludt. Az íróasztalomon volt egy üzenet, amin ez állt:
Szia, emm! Nekem mennem kellet, sorry
-Elizabeth
Átvettem a pizsim, és azonnal elaludtam. Életem eggyik legszebb napja volt.
YOU ARE READING
True Love -H. S.-
FanfictionEmma sosem volt oda a One Direction-ért, ám legjobb barátja, Elizabeth egyenesen imádja a bandát. Egyik nap bentreked egy liftben egy számára idegen személyel, akiről kiderül, hogy maga Harry Styles, aki azonnal beleszeret a lányba. Harry mindent me...