Bugün okullar açılmıştı. 12.sınıfa geçtik 12.sınıf olduğum için çok mutluydum evden çıkıp okula doğru yürümeye başladım okul evimize yakın olduğu için sorun olmuyordu okulun kapısının önüne gelince arkadaşlarımı gördüm ve hemen onlara sarıldım
Havva:"Özlemişim kız seni"dedi
Esra:"Ben de seni özledim" dedim"Beyza senin Fatih'le aran nasıl kanki"
Beyza:"İyi kanki biliyorsun 3 yıldır çıkıyoruz ışte yani anlıycağın herşey aynı şekilde devam ediyor""Bu arada kızlar yeni birileri gelecekmis "
Esra:"wallami?"
Beyza:"walla yakışıklılarsa size ayarlariz kızlar"
Havva:"Hayır yaa! Ben istemem sevgili falan herşeye karışıyor yok onu giyme kısa yok bunu giyme dar en iyisi sap gezmek abisi kafa rahat oluyor"
Yeter:"Bende Havva'ya katılıyorum ama yakışıklıysa belki düşünelim bakalım"
Esra:"Kantine gidelim de hem konuşuruz hem de yiyecek bir şeyler alırız ben çok acıktım"
Beyza:"İyi hadi gidelim ama bunu unuttum sanmayın hem 20 dakika sonra zil çalıcak o zaman görürüz "
Kantin de yemekler yedikten sonra sınıfa çıktılar bir sıraya geçip oturdular.
Esra:"Beyza bir de 4 tane olup hepsi birbirimizin sevgilisi oluyormuş ne gülerim ama"
Havva:"Boşuna hayal kuruyorsunuz bence"
Yeter:"Boş olsun dolu olsun ama gene de 1 tane hayal kurmaktan bir şey olmaz"
Esra:"Haklısın yeterciğim beyzanın sevgilisi var zaten onun tuzu kuru hiç sesi çıkmıyor baksanıza"
Beyza:"Sesim çıksa ne olacak ki dediğiniz gibi sevgilim var ve ben onu çok seviyorum ve Fatih de aynı şekilde beni seviyor anlıycağınız kızlar biz birbirimizi seviyoruz"
Yeter:"Tamam kanki bişey demedik niye atar- yok artık"
Havva:"Ne oldu kız"
Esra:"Yeter iyi misin? Kanki"
Yeter kaşlarını kaldırarak kapıyı gösterdi