ქალაქისგან მოშორებით, ტყეში. მდინარესთან ახლოს მდგარი შავი ფერის მანქანიდან ხმამაღალი კვნესის და ხშირი სუნთქვის ხმა გამოდიოდა.
უკანა სავარძელზე ბექჰიონი ზურგით იწვა. მის ფეხებს შორის კი მისი უფროსი ძმა ჩანიოლი იყო მოქცეული და ბექჰიონის ვიწრო ხვრელში ნაზად მოძრაობდა. ცალი ხელი მანქანის კარებზე ჰქონდა მიყრდნობილი ცალი კი ბექჰიონის ფემფელა საჯდომზე და დროთა განვმალობაში ხელს ძლიერად უჭერდა.
ბექჰიონს ფეხები ჩანიოლის წელე ჰქონდა შემოხვეული და სიამოვნებისგან ხმამაღლა კვნესოდა.
-აჰჰჰ...ჩანიოლ სწრაფად. ამოიკვნესა ბექჰიონმა სიამოვნებისგან. მაგრამ ჩანიოლი ბექჰიონის ხვრელში ისევ ნაზად და ნელა განაგრძობდა მოძრაობას. უნდოდა ეს მომენტი დიდხანს გაგრელებულიყო და თავისი პენისით ბექჰიონის ხვრელში უფრო დიდხანს დარჩენილიყო.
****
ჩანიოლმა ყოველთვის იოცოდა რომ მას ბექჰიონი განსხვავებულად უყვარდა. მისი ბექჰიონისადმი სიყვარული მათი მშობლების გარდაცვალების შემდეგ უფრო გძლიერდა. ბექჰიონი 15 წლის იყო ჩანიოლი კი 24-ის. მათ ერთმანეთის გარდა აღარავინ ჰყავდათ და ამიტომ ბექჰიონზე პასუხისმგებლობა ჩანიოლს დაეკისრა.
მას შემდეგ ჩანიოლი ბექჰიონზე განსაკუთრებულათ ზრუნავს. ის ყოველთვის მის გვერძე იყო როცა ბექჰიონს მშობლები ენატრებოდა და ტირილისგან თავს ვერ იკავებდა. ყოველ ღამე როცა ბექჰიონს კოშმარები ესიზმრებოდა ჩანილო მის პატარა სხეულს თავის დიდი მკლავებში იკრავდა და მის დამშვიდებას ცდილობდა იქამდე სანამ ბექჰიონს არ ჩაეძინებოდა.
****
ჩანიოლის პენისის ყოველი მოძრაობისას ბექჰიონი კვნესას უფრო ხმამაღლა იწყებდა. ბექჰიონმა ბოლოჯერ ამოიკვნეა და მთელი თავისი მუცელი საკუთარი სპერმით დასვარა.
ჩანიოლმა მოძრაობა უფრო სწრაფად დაიწყო. გრძნობდა რომ მალე ისიც გაათავებდა. რამოდენიმე წამის შემდეგ ჩანიოლმა ღრმად ამოიხვნეშა და ბექჰიონის ხვრელი თავისი სპერმით გაავსო. ძალა გამოცლილი ჩანიოლი ბექჰიონის სხეულს ზედ დაეცა.
-ჰჰ....იონ.., ვეღარ ვსუნთქავ,ძალიან მძიმე ხარ. ბექჰიონი თავისი პატარა ხელებით ჩანიოლს მკერდზე აწვებოდა და მის მოშორებას უშედეგოდ ცდილობდა.
ჩანიოლს ჩაეცინა. ბექჰიონს გაწითლებულ ლოყაზე აკოცა და მისი სხეული ბექჰიონისას მოაცილა. ნელ ნელა ბექჰიონის სენსიტიური ხვრელიდან თავისი პენისის გამოღება დაიწყო.
როცა თავისი პენისი მთლიანად გამოვიდა ბექჰიონის ხვრელიდან ჩანიოლმა დაინახა როგორ გადმოდიოდა მისი სპერმა ნელ ნელა ბექჰიონის ხვრელიდან. ეს ყველაფერი ისეთი სექსუალური იყო ჩანიოოლს უნდოდა უკან დაებრუნებინა თავისი პენისი ბექჰიონის ხვრელში და მთელი დღე ეხმარა თავისი პატარა ძმა.
როცა ბექჰიონმა დაინახა როგორ მიაშტერდა ჩანიოლი მის უკანალს ლოყები კიდევ უფრო აუწითლდა და თავისი მაიკა რომელიც სინამდვილეში ჩანიოლს ეკუთვნოდა ჩამოიწია და თავისი უკანალის დაფარვას შეეცადა.
ჩანიოლს ჩაეცინა. ბექჰიონი ისე იქცეოდა თითქოს რამოდენიმე წუთის წინ ფეხები არ ჰქონდა გაშლილი და თავის ჰიონს არ თხოვდა რომ უფრო მაგრად გაეჟიმა.
ჩანიოლი ბექჰიონს გასუფთავებაში დაეხმარა. შემდეგ ორივე წინა სავარძელზე გადაჯდა. ჩანიოლი საჭსთან ბექჰიონი კი მის გვერძე. ჩანიოლმა მანქანა დაქოქა და სახლისკენ გზას გაუდგნენ. გზა და გზა ჩანიოლი ბექჰიონისკენ აპარებდა თვალს რომელსაც თავი გვერძე ჰქონდა გადაგდებული და თვალები ეხუჭებოდა. ჩანიოლს ჩაეღიმა და ყურადღება ისევ გზისკენ გადაიტანა.
მათი მშობლების გარდაცვალებიდან უკვე 2 წელი გავიდა. 2 წელი გავიდა მას შემდეგ რაც ჩანიოლმა პირობა დადო რომ ის მუდამ ბაეკის გვერძე იქნებოდა და მასზე იზრუნებდა. ჩანიოლი თავის პირობას არ არღვევს და იცის რომ ეს სამუდამოდ ესე გაგრძელდება.
დასასრული
YOU ARE READING
ჩემი საყვარელი ჰიონი
Short Storyჩანბექი/მცირე ზომის მოთხრობა გაფრთხილება: ინცესტი, 18+