Witam!
Będę tutaj wstawiać moje poszczególne prace, które rysuję w wolnej chwili. Już w niektórych wpisach w "Od Autorki" wstawiałam swoje szkice, a pomysł na osobną ksiażkę powstał właściwie niedawno. Jednak samo moje zainteresowanie rysunkiem rozpoczęło się o wiele wcześniej.Zaczęło się to w zasadzie od czasu zostania Otaku. Wspominałam, że moim pierwszym anime jakie oglądałam było "Król Szamanów" i obejrzałam je do tego czasu kilka razy. Szczególnie moją uwagę przykuła postać Hao Asakury, którego wówczas uważałam za krasza. Pomysł ten został uiszczony poprzez namowę dawnej koleżanki z gimnazjum. Ona także interesowała się anime i już wcześniej rysowała. Po obejrzeniu jej prac, pomyślałam "czemu nie?". Wybrałam więc ciekawe zdjęcie i wzorując się na nim narysowałam swoją pierwszą w życiu postać. Był to właśnie starszy Asakura. ^^ Także wynika z tego, że moja przygoda z rysowaniem zaczęła się już z 4 lata temu.
I tak to dalej szło. Z czasem oglądałam więcej anime i do głowy wpadało mi więcej pomysłów. Moje prace zaczęły być oparte nie tylko o mangowy rysunek, a ilustrowały także postacie czy przedmioty z "innego świata".W tym artbooku bedę wrzucać prace, które mam nadzieję że spodobają się Wam. Będziecie mogli je oceniać i komentować czy chociażby zobaczyć jakie postępy poczyniłam z kolejnymi wpisami. Kto wie, może sami się zainspirujecie.
Każdemu z osobna życzę, abyście rozwijali swoje umiejętności i rysowali jeśli lubicie. Nie zniechęcające się, jeżeli praca Wam nie wyjdzie lub nie będziecie usatysfakcjonowani. Sama mam w swoich teczkach mnóstwo projektów i niewypałów! Ważne jest żebyście rysowali cokolwiek, gdziekolwiek i w miarę zawsze kiedy macie wolny czas. To świetnie kształci i rozwija, bo tylko systematycznie szkicując wyrobicie sobie rękę. Dobre także jest zapisywanie dat na rysunkach, aby mieć w przyszłości porównanie jakie postępy poczyniliście. To fantastyczne doświadczenie! Róbcie to jeśli robicie i dzielcie się tym z innymi, bo to klucz do szczęścia.
Tym akcentem- zapraszam!
CZYTASZ
Artbook | ItamiMei_san
RandomArtyści, artyści wszędzie! Tu znajdziecie moje prace, szkice i rysunki, które tworzę w wolnym czasie. Mam nadzieję że zaciekawi Was temat albumu, w którym będziecie mogli ocenić moje prace czy sami się zainspirować. Zapraszam! Wszelkie zdjęcia i pra...