Chapter One//Promotion

3.5K 131 107
                                    

Ben okulun en sayko kızı Rosa. Adımın aksine hiç zarif değilimdir. Annem zarif bir kız yetiştirmek istemiş ama pek olmamış.

Arkadaşlarımla bir grubumuz var. Ben, Carlos, Jay, Felix ve Austin beraber takılırız. Evet tek kız benim. Kızlarla takılmayı çok sevmem. Ya da benim gibi olmayan kızlarla.

14 yaşındayız. Her gün ayrı maceralarımız vardır. Herkes bilir. Ama şimdiki hedefimiz farklı. Şehirin öbür ucunda olan mezarlık.

Herkes oranın çok tehlikeli olduğunu söyleyip duruyor. Tehlikeli şeyler bizim işimiz olduğu için kimsenin bir gram umrunda değil.

      Okulda gıcık olduğum kızlar var. Şu yapışık tipler varya. Hepsi bizimkilere yapışıyorlar. Jay'in Kaslı kollarına bir tutundular mı kene gibi bırakmıyorlar.

      Jay kaslı bir çocuk. 14 yaşında olmasına rağmen. Okulun en sevilen erkeği sanırsam. Bence pek bir sevecen yanı yok ama neyse.

      Felix uzun boylu bir çocuk. Bütün kızların sevdiği özelliği ise mükemmel yüzü, sarı saçları ve mavi gözleri.

      Austin orta boylu bir çocuk. Yeşil saçları var. Evet yeşil. Ayrıca kendine has bir tarzı var. Havalı biri. Kızlarda onu seviyor zaten.

      Carlos benim favorim. Kısa boylu aynı benim gibi. Bembeyaz ve soluk teni var ve ben o ten rengine aşığım. Yanlış anlaşılmasın Carlos'a değil ten rengine. Çok komik çocuk.

      Bana gelicek olursak... Kısa boylu, zayıf, kızıl saçlı ve çilli olan bir insanım. Annem çok güzel olduğumu söylüyor ama hiç inanmıyorum doğrusu. Erkeklerin bende beğendiği özelliğim ise "fiziğim" ve "saykoluğum".

      Okulda bizden korkan çoktur. Asılanda öyle. Bir keresinde bir çocuk benden numaramı istemişti ve Jay çocuğu çöpe atmıştı. Eğlenceliydi açıkçası.

      Bizimkilere asılan kızlar benim işim. Geçen bir kız Felix'in saçından bir tutam kesmeye çalışıyordu. Farkettiğim an kızın elinden çekip yere attım ve elindeki makası aldım. Ve bilin bakalım ne yaptım?

1 metrelik saç artık 30 santimetre.

      Okula gelicek olursak şehrin en iyi okulundayız. Bize çok suç işlememize rağmen kimse karışmıyor. Babamdan kaynaklanıyor. Ama bu bizim işimize geliyor.

Let's get it!

CEMETERY// Finn WolfhardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin