0.5

22 1 1
                                    

    Artık Erkinlerle takılmamaya başlayan Deniz'i fark edince üzüldüler. Çünkü popüler birisinin onların grubunda olması büyük şanstı. Üstelik hem TABDER i hemde Edipleri aynı anda idare etmeye çalıştığını görünce ağladı.. Evet, o sınıfın gizli gameri Zehra Ç den başkası değildi.

   Çok duygusal olduğu ağladığından belliydi zaten. Buna rağmen iyi denebilecek dersleri ve acayip bir utangaçlığı vardı. Ama yine de oyun konusu açıldığında konuşmaktan kendini alamazdı. Çok sevecendi ama bazen gıcık olabiliyordu.

    TABDER yine eski yaşamına dönmüştü. Okulun bitmesine 2 ay kalmıştı ve bu duruma çok üzülüyorlardı. Özellikle de Merve ile Zehra K. Okullarını çok seviyorlardı ama bu aşırı sevgileri bazen sınıfın düzenini azıcık(!) bozuyordu. Yine de arada sınıfa uyum sağlayabiliyorlardı. TABDER in kendi sınıflarında olduğundan gurur duyuyordu herkes. Bir akşam sinema gecesi yaptılar. Sinema da Berfin isimli biriyle tanıştı Deniz. Onu çok sevmişti. Çok iyi bir arkadaştı. Berfin de aynı düşünceler içindeydi. Sinema gecesinden sonra onlar ayrı bir şekilde el ele sahilde dolaşıyorlardı. Aniden kaykay sesleri gelmeye başladı. Birkaç kro geldi ve Berfine laf atmaya başladılar. Tabii ki Deniz hepsine bir güzel dayak attı ama onlar pes etmedi. Bıçaklarını çıkardılar. Biri bıçağını Denize sapladı. Berfin biber gazını sıkmaya başlayınca diğerleri kaykaylarına bindiği gibi uzaklaştı. Deniz omzundan bıçaklanmıştı. Berfin ise ambulansı aramakla meşguldü.

Ege'den

Biz sinemadan çıkınca Deniz ile Berfin el ele sahile doğru yürümeye başladılar. Evet Berfinle resmi olarak ilk tanışan benim ve gayet sevecen birisi bence. Onlar yürürken Arda'nın dürtmesiyle onlara bakmayı bırakıp yoluma devam ettim. Ama sonra birkaç kaykaycının onlara doğru gittiğini görünce şüphelendim ve onlara beklemelerini söyledim.

   Bir süre sonra o zorbalar Berfin e laf atıyordu ki Deniz çocuklardan birisine sert bir yumruk geçirdi. Kavga ettikten sonra birisi bıçağını çıkarıp Denizin omzuna sapladı. Berfin biber gazını onlara doğrultunca kaçmaya başladılar. Ambulansı arayacaktım ki galiba Berfin benden önce davranmış. Ambulans geldiğinde sedyeye ihtiyaç duyulmadığından boş yer vardı. Bizde girdik ambulansın içine. Deniz hastanede sargı beziyle kolu sarılmış bir haldeydi. Serumu neden verdiklerini anlamadım ama neyse ki sağlık okuyordum. Gözlerime inanamadım. Bu bu ZEHİR SERUMUydu!!!!

Umarım you like it canlar...

TABDER #Wattys2018  (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin