GÜNLÜK

2 0 0
                                    

Annem bana okula gitmem için sesleniyordu bir iki kere alarmı erteledikten sonra aklıma gezi parasının son günü olduğu ve okula gitmem gerektiği aklıma geldikten sonra yataktan fırlayıp okul formamın üst tarafını giydim ama pantolonlarımın ikisinin de yırtık olduğunu gördüm ve altıma bir kot giyip hızlıca aşağıya indim acele etmiştim fakat servis daha gelmemişti genelde servise geç kalırım ve biraz bekletirim. Beş dakika geçtikten sonra servis geldi servise bindim ve anında uyuya kaldım. Gözümü açtığımda servis okula giriyordu hızlıca çantamı alıp biraz hava almaya dışarı çıktım. Biraz hava aldıktan sonra sınıfa girdim ve sınıfta ki herkesin ölü gibi olduğunu gördüm ve bende gidip sırama uyudum. İlk ders başladı Fizik hocası ders anlatmaya başladı 2 saatlik uykuya rağmen pek sıkıntım yoktu dersi dinledim ve 5. tenefüse kadar her tenefüs uyudum. Öğle yemeğine çıktık bir şeye gülüyordum fakat neye güldüğümü bilmiyordum yemek sırası fazlaydı benimde aklıma yemeğe bakmak geldi, yemek kötüydü ve Atahan'a yemeyelim dedim yok açım dedi açsan sana tost alırım dedim Atahan yine kabul etmedi ama o sırada Ali tost alırsan ben gelirim dedi Ali bunu diyince Atahan da tek yemek yemeği sevmediği için o da geldi yani bir taşla iki kuş vurmuş oldum aşağıya indik sohbet ettik ve edebiyat dersine girdik. O sırada bana uyku çöktü bende uyudum kaltığımda 7. dersin yarısındaydık ders işledik ve ders bitti diğer dersimiz boş geçti ve ben yine uyudum son ders kimya idi bende arkadaşlara dışarı çıkalım dedim ve dışarı çıktık okul bitti. Serviste uyudum ve eve geldim evde annem bana yeni yemek yapmıştı bende kurt gibi açtım hızlıca yemeği yedim ve arkadaşlarla sahile gittik. Eve geldim hemen bilgisayarın başına oturdum bu yazıyı yazmak için şu an bu yazıyı yazıyorum biraz uykum var sanırım film izleyip uyurum okuyan herkese iyi geceler. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 04, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

GÜUNLÜUK!!Where stories live. Discover now